Gå til innhold

Nizzen og Soppens jule-oc-konkuranse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jojo, men sånn ein time etter at konkurransen er starta? :ermm: Korleis? Ein rekk jo knapt å finne riktig klokk og å køyre programmet to gongar... :dontgetit:

Eg må seie eg er kraftig imponert, her... :p

Skrevet
Det er og prøve masse og tweake;)

God innsikt i egen HW, tid og litt flaks må til for å få det til i denne konkuransen.

Det er artig å følge dere selv om jeg ikke er med lenger, skulle egentlig ikke være med men konkurranse instinktet lot meg ikke slippe unna. :)

Skrevet

Begynner å nærme meg selv nå, brukte bare litt tid på å få 1m tiden høy nok (4 stress test progs, 5 spill og rundt 10 adobe CS4 progs etter at CPU var klokket så langt ned jeg klarte++) er bare 0.11s unna nå

Skrevet
Begynner å nærme meg selv nå, brukte bare litt tid på å få 1m tiden høy nok (4 stress test progs, 5 spill og rundt 10 adobe CS4 progs etter at CPU var klokket så langt ned jeg klarte++) er bare 0.11s unna nå

Lmao :!:

Skrevet

Eit lite triks:

Om du vil ha loopane til å gå saktare trykker du "alt" to gongar med mellomrom på så lang tid som du treng. Då pausar du kalkuleringa, men tida går fortsatt... :ninja:

Skrevet (endret)
Mikkel, hvordan fikk du de to siste loopene på super-pi 1M til å gå så sakte? :p

Rendra i Cinema 4d samtidig pluss masse annet ressurskrevende ting.

EDIT: Avgjøres det etter nyttår hvis det blir likt igjen?

Endret av mikkel10
Skrevet

satt til klokken halv fem i går natt og fra rundt halv ett i dag så jeg lurer på om jeg har brukt opp flaksen min for i år >_< nærmeste jeg har kommet til nå er 0.001..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...