Gå til innhold

Nizzen og Soppens jule-oc-konkuranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke sagt noe om og forandre noe, har bare sagt at vi kommer med en ny runde for de som har klart full bingo;)

vi skal ha en vinner;)

Nizzen har sagt ørten ganger nå at vi ordner dette, fristen for resten blir ikke forandret...vi er ikke sinnsyke heller.

dere som ikke har klart full pott fortsetter som vanlig.

Sa bare at hvis vi ville ha omkamp ut i romjula så hadde vi gjort det=)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

de som klarer bingo får en egen "oppgave" ekstra, kan du ikke bare klokke;)

Ingenting er forandret for deg, eneste som skjer er at de som klarer full pott skal ta en runde utenom.

vi skal ha EN vinner, ikke 4.

Det går bra Breidablik, vi kan ikke fortsette lengre enn den 23 pga. det er jul osv.

Og det er første gang vi gjør dette og noe vi håper og få til som tradisjon, men det blir prøving og feiling.

Den runden som man skal ta hvis man får full pott blir lagt ut nå snart:)

Får poenget er og klare og få en på topp, mikkel og zeplyx har lagt listen nå, så man MÅ ihvertfall få full pott for og komme topp 3.

 

Det eksemplet du kom med blir helt umulig og være 100% rettferdig på, for vi kan ikke ha en omkamp igjen. Da blir det en på noen få timer, istedenfor så legger vi den ut nå slik at man vet det på forhånd.

For hvis 2 stk. klarer likt den vi legger ut nå så spiser jeg sokkene mine:P

Hvis det er noen som føler dette er helt på trynet så vil jeg gjerne vite det:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ok, ok, då forstår eg kva du meiner. :)

 

 

Edit: Då tar eg like godt og postar det eg har til no. Dette skal forbetrast, men eg veit ikkje kor mykje eg rekk enno... Vi får sjå... :innocent:

 

Monitordump:

 

 

3DMark01:

post-157801-1261427136_thumb.png

3DMark03:

post-157801-1261427202_thumb.png

 

SuperPI:

post-157801-1261427009_thumb.png

wPrime:

post-157801-1261427063_thumb.png

 

ORBzzz:

3DMark01

3DMark03

 

Dette skulle bli 8 minuspoeng, er eg ganske sikker på.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Ekstraomgang for dem med 0 minuspoeng i finalerunden. Denne skal kjøres ETTER at man har fått 0 minuspoeng.

 

Oppgave nr 1.

 

Få likest mulig poengsum mellom "stock 3dmark 06" og "stock 3dmark 03" Det skal brukes samme datamaskin. Husk cpu-z og gpu-z screenshot sammen med ORB link.

 

3dmark 06 og 3dmark 03 skal kjøres stock. Altså man kan ikkje stille på noe instillinger i selve 3dmark programmet. Det gjelder oppløsninger etc.

 

Ellers kan man overklokke og underklokke cpu og gpu som man vil. Man kan også tweake i driverene i windows.

 

Oppgave nr 2

 

Få likest mulig score av Superpi 1m og Superpi 2m. Samme datamaskin skal brukes også her. cpu-z screenshot sammen med resultatet av superpi 1m og 2m. Her gjelder det å overklokke på 1m resultatet og underklokke på 2m resultatet :yes:

 

Måtte den beste vinne!

 

God Jul!

 

Hilsen Nizzen :xmas:

 

 

PS: Kom ikkje med spørsmål før dere har resultater som er gode nok ;)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...