Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fuck yeah, dette er en drømmeovergang i mine øyne. Mannen er et beist, rent fysisk og franske backer er kvalitetsvare. Evra, Abidal og Sagna er alle gode spillere. Jeg har ventet på en back i verdensklasse i flere sesonger, og dette kan være nettopp dette.

Bedre valg enn både Enrique og Clichy, for €10M kan dette bli en knallsignering. Få ut Aurelio, behold Insua og bruk Cissokho så er vi vesentlig styrket.

4_1_Salute.jpg

Endret av Jesus of Suburbia
  • Liker 3
Skrevet

Helt klart den venstrebacken (av de vi har vært linket til) jeg har mest lyst til å se i klubben! Har riktignok en middels sesong i Lyon (Sammen med resten av laget der) bak seg, men tror han har det som skal til for å lykkes i PL.

Skrevet

Tja, venstrebacken har vært et sårbart punkt siden Riise dro, egentlig. Gjør meg ikke noe om man prioriterer denne posisjonen. Dessuten ligger det i kortene (enten man liker det eller ei) at man vil satse mye på å få tak i Downing.

Skrevet (endret)

Du skal ikke se bort fra at vi kommer til å spille en slags 4-3-3 uten vinger igjen.

-----------Reina

Johnson Carra Agger Cissokho

----Gerrard--Lucas--Adam

------Kuyt------Suarez

----------Carrol

Johnson og Cissokho som vingbacker.

Endret av Reg2000
Skrevet

Kommer alltid til å være skader/suspensjoner. Frykter ikke at Henderson kommer til å råtne på benken. Kan steppe inn for Kuyt også. Ikke at han har noe høy skadefrekvens eller noe da men.

Skrevet

Ja henderson kan vel steppe inn både for kuyt og gerrard. Gerrard er jo alltid skadet endel.

Hvis Meireles blir værende i klubben kan det nok være vanskeligere for Henderson å komme på banen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)
.[1] He joined Liverpool on the 8th July 2011.

Wikipedia har alt klart. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvem har vi snakket om på i de siste postene mon tro?

Aly Cissokho

Skrevet

Hvem har vi snakket om på i de siste postene mon tro?

Aly Cissokho

De 5 siste postene før innlegget ditt handlet om Jordan Henderson.

• Liker 2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sikkert fordi han ikke er en avslutter, men heller sentrer\legger inn ballen til spillere i bedre posisjon.

-----

Ser ut som Meireles ikke blir med til Asia, om det er fordi han skal selges eller fordi han får hvile vet man ikke enda.

“@scottslater_: Poulsen will leave. Looks more likely that Aquilani will stay. Miereles I doubt will join up on the pre season tour either. #lfc”

“@scottslater_: Juve are the only team to actually bid. Cash + Melo apparently. (Miereles)”

ryktes også at liverpool skal gå vekk fra Downing å heller fokusere på N'Zogbia. Det har også vært mitt ønske lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...