Gå til innhold

Pc i Mineralolje @ Oljeskvetten - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såpe og vann på hardware hørtes ikke bra ut.

 

Hvorfor ikke? Så lenge det ikke henger igjen noe på komponentene har det jo ingenting å si hva man renser med, så lenge det ikke løser opp noe som du sier. Sprit generelt er kjekt, men ville vært litt forsiktig med det, da det lett løser opp ting du ikke vil at skal løses opp.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt det kameraet selv jeg. :p Virker som de sponser han bare for å sponse han. Nesten så jeg tror Daniel gjør suspekte ting for å få denne sponsen. :ninja:

 

 

Nei, jeg tok bare eksempel på de bildene jeg hadde... De er jo ikke de skarpeste..

 

 

Og ja: Jeg skal bruke hardwaren som blir sendt. Det har jeg skrevet en del ganger.

 

 

 

Ang rensing av HW, så tenker jeg ikke helt på det enda.. Men det er vel mulig Zalo og vann kan funke? Bare jeg er nøye med å fjerne all vannet og la det tørke..

Lenke til kommentar
Aiaiaiai, masse flott spons der ja.. :O

 

Blir det noen klister på den hengern din a?

 

 

Ja, eller det har ikke blitt klistret opp noe enda, er så kaldt ute. Og da det blir varmt utvider luften seg om det blir noen bobler.

Vil jo at det skal se fint ut :!:

 

Når videoen er filmet, så skal jeg legge til logoene til sponsorer. Bilde av hengeren vil bli lagdt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...