Gå til innhold

Pc i Mineralolje @ Oljeskvetten - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Propanolje?

 

Ja, Jeg prøver å finne forhandlere som har/produserer hvit mineralolje..

Jeg har sendt epost til Natusan, og håper på og få noe baby olje^^

 

 

Det blir vel ikke dumt å blande oljene? Hvis jeg får litt her og litt der? Det kan jo bli litt skille. Men det gjør vel ikke noe med effekten. Kan kanskje se litt tøft ut.

 

Noen formening

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer. Du kan legge til link?

 

Men et spørsmål: Hva skjer egentlig? Jeg har fulgt med her en stund, og jeg ser virkelig ingen framgang. Det er ikke noe system over noe som helst, og jeg lurer nesten på om dette bare er en måte å skaffe seg gratisk HW på.

 

Jeg håper virkelig du beviser meg feil, men det jeg har sett til nå er dårlige tegninger, pakker og skryting av sponsorer. Hva er det neste som skjer?

Lenke til kommentar

Er det ikke bedre å bruke den HW`n i "L1337 Gjennomlysning" prosjektet ? Litt kjedelig å putte 2x 1TB disker, et 5850 kort og en 650W Corsair PSU i olje ? :hm: Siden disse to prosjektene henger litt sammen etter hva jeg har fått med meg?

 

Han nevnte jo at han skulle strippe PCn han bruker nå og putte den i olja? Trur det viktigste her er at han putter en PC i olje, hvordan HW det er spiller vel ikke en like stor rolle?

 

Så lenge han gjør seg fortjent til allt han har fått er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Nå er jo greia at han får spons for dette prosjektet, og da ønsker nok sponsorene valutta for pengene, altså, at han faktisk bruker det han blir sponset med og ikke noe sliten, gammel HW. :p Men diskene er jo uaktuellt å putte i olja, da en risikerer at de blir fyllt med olje.

Lenke til kommentar

Ja, var det jeg prøvde å si. :p Hadde hvertfall følt meg snytt om jeg hadde gitt noen noe som de skulle bruke i et prosjekt, men brukte i noe helt annet. Er ikke så ille om delene dyppes ned i olje heller da, tar jo ikke skade av det, og en grundig rengjøring burde klare å få komponentene rene igjen om de skal brukes til noe annet i ettertid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...