Gå til innhold

Domedagen 2012 vil jorda gå under i 2012?

fsx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg blir endå redere nå fordi nå viser det jo på tv at 2012 blir domedagen at jorda går under.

Jeg er veldig red. Vil dete skje hva er deres mening om dete??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva så? Ville du ellers innbilt deg at du skulle leve evig? Uansett, det vil ikke skje. Vet ikke hvilken profeti du har vært borti, men hvis det er den om planeten er det fysisk umulig at noe slikt eksisterer og ferdig med det.

Skrevet

det er lit info om linker i den andre tema om det same med den er luket kan dotten kome og splitte tårdene sammen

Skrevet (endret)

Vi kommer alle til å dø. Helt riktig.

men;

Det er faktisk sant det at det er en planet eller komet elns som passerer jorda i 2012, veldig nær, men den vil ikke drepe oss.

Endret av LaCrouX
Skrevet (endret)

Tro alt som blir fortalt deg, spesielt påstander som kommer fra konspirasjonsteoretikere.

Vi kommer alle til å dø i 2012.

Endret av Señor Bukkake
Skrevet

Ja, det kommer en jævlig stor dome over den nordlige halvkule, slik som på simpsonsfilmen. Vet ikke om det er de på utsiden eller innsiden som dauer da...

Skrevet (endret)
Alle kommer til å dø, that's it :)

-Alle trådene dine er fortsatt like underholdende FSX :thumbup:

hei hvorfor sier alle at trådene mine er så morsome egentlig??

PS. da har du noe har på diskusjon som tuller og har god humor

litt of-tropic men har du hørt om han som solgte tv for og få råd/penger til parabol :)

Endret av fsx
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Selvsagt vil jorda gå under i 2012! Hva tror du?

Skrevet
Vi kommer alle til å dø. Helt riktig.

men;

Det er faktisk sant det at det er en planet eller komet elns som passerer jorda i 2012, veldig nær, men den vil ikke drepe oss.

Eeeh... Link pls? Er ingen planet som kommer til å passere oss så vidt jeg vet...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...