Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere


fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GoonerTalk Gooner Chris

Laurent Koscielny pulled out of training with France after just 20 minutes today. He seemed to be walking without any problem, however.

 

Haha, første dagen av landslagspausen og vi har fått vår første skade!

 

Ahahahaha. Squillaci og Miquel sammen i midtforsvaret lukter katastrofe lang vei. Nå kan du angre Wenger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah som jeg har savnet tre av de. Av en eller annen grunn er det forøvrig Theo jeg har savnet mest sammen med Song. Uansett gledelig med alle disse spillerne tilbake. La oss bare håpe at Wenger ikke gambler noe mer med fitnessen til noen av de og at de holder seg skadefrie sesongen ut..

Lenke til kommentar

Rvp haltet nettopp av banen etter første omgang mot Ungarn.

 

På tide. Han har holdt seg overraskende lenge skadefri.

 

Hvordan type skade var det? Kne eller ankel? Uansett så betyr det nok resten av sesongen med Bendter på topp.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Det er ikke en kneskade. Han fikk kneet til en annen spiller inn i låret. I følge van Marwijk er han sannsynligvis tilbake allerede til lørdag. Hvis ikke regner jeg med at han er klar igjen til Blackpool-kampen, som spilles åtte dager senere.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
on Almunia’s injury…

He has a knee problem, we have to assess that. I don’t know [whether he will be ready for the next game]. We have [Wojciech] Szczesny who is not far away.

 

Lukter jeg et overraskende Szczesny-comeback mot Liverpool?

 

Tror ikke han rekker annet enn benken mot Liverpool i så fall, men Tottenham/Bolton er nok aktuelt, men hvis han hadde blitt klar til Liverpool kampen hadde det vært meget positivt :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Walcott fløy tilbake til London for å undersøke en gammel ankelskade. Here we go. Det er også bekreftet at Conor Henderson har skadet cruciate ligaments og er ute i minimum 6 måneder. Aldri hatt noe stor tro på ham, men denne skaden ender vel hans håp om å bryte gjennom i Arsenal, så dette var veldig leit. Den 3. sesongen på rad at vi får en superlangtidsskade i pre-season/tidlig i sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...