Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst på Lacazette, har lyst på Kane, men de har begge bare vært god en sesong og er sånn sett en liten risiko. Dyr blir de vel også, i hvert fall Kane.

Skrevet

Enig i det. Jeg er selv mest keen på Lacazette, men jeg tror egentlig ikke at vi kjøper noen av dem. Kanskje Kane isåfall

Føles litt som ett nederlag å hente tilbake Pogba.

Enig, men ikke nok til at jeg ikke ønsker at vi henter ham. Han er akkurat det vi trenger. En med Fellainis fysikk og tilstedeværelse, men med teknikk i tillegg.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Sier en ting, Nemanja Matic :) 

Skrevet

Sier en ting, Nemanja Matic :)

Matic ble vel solgt først? Han gikk ikke etter dårlig holding / ingen lovnad om spilletid.

Skrevet

Latterlig fett hvis vi hadde fått Pogba og Lukaku, drømmetenking i mine øyne. Lukaku er vel kanskje ikke den som står høyest oppe på lista mi, men at gutten har potensial er det ingen tvil om. 

Skrevet

Pogba er 1.valg på midtbanen, men jeg er ikke så veldig keen på Lukaku. Han har u alle fall alderen på sin side, og vi trenger vel kanskje litt fysikk og tilstedeværelse på topp

• Liker 1
Skrevet

Dersom muligheten er der, skal vi la være å hente en spiller av Pogba sin klasse på grunnlag av prinsipp? 

Jeg kan fortelle deg at 99% sikker på at Pogba aldri kommer til å spille i United drakt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...