Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, som offensiv midtbanespiller må man jo faktisk jobbe ordentlig defensivt også. Det tror jeg ikke Berba greier 90 minutter i strekk.

Skrevet

For faen. Hva med å legge Berbatov som en Trequartista (null defensivt ansvar) foran vår defensive kriger (les: Fletcher). Så får vi inn en ny spiss som kan score mål sammen med Rooney. Hadde vært epic.

Skrevet

Er egentlig veldig greit at Foster går. Han har ikke det lille ekstra som topp keeperene har. Blir han solgt så regner jeg med at vi kommer til å hente inn forsterkninger på den fronten. Noe som er veldig bra.

Skrevet

Litt synd men tror det er greit for alle parter, ikke minst Ben selv. PIG sto veldig bra i år i forhold til Foster når de først spilte. Ingen av dem er nok gode til fastplass uansett. Og Birm'ham er nok perfekt klubb for Foster.

Skrevet

Jeg leste for et par dager siden at han var klar til å signere ny kontrakt. Umulig å vite noe som helst 100 % i silly season. :p

Hadde jo vært helt rått om vi fikk tak i Rodwell. Link til saken.

Skrevet

Anderson + £8.5m for Angel di Maria? Hadde kanskje gått med på det tidligere i sesongen, men akkurat nå er ikke vinger vår første prioritet. Både Valencia og Nani har vært solide, så vi trenger egentlig ingen forsterkninger på den delen av banen foreløpig.

Link til ryktet.

Skrevet

Rodwell blir grisedyr om han skal handles. Men han blir sikkert verdt kronasjene med tiden. Mye samme situasjon som Rooney.

Kommer jo helt ann på, kan jo hende Ferguson prøver en byttehandel + litt cash. Who knows!

Skrevet

Blir jo like dyrt det sameboe. Verdien den spilleren som evt. skal byttes må jo isåfall representere en sum som man måtte brukt i cash om byttehandel var uaktuelt.

Eg mente verdien som united må gi everton blir høy for Rodwell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...