Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lass virker å være en del bedre med ball en Fletcher - derfor tenkte jeg på Carrick. En kombinasjon mellom Fletcher og Carrick høres jo fantastisk ut, og det lille jeg har sett av Lass plasserer ham omtrent der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ingenting om han, men frykter at det fort blir så han vil tilbake til Barca så fort han begynner å bli skikkelig god, alà Pique...

Skrevet

Kunne vært spennende å se han i United-drakt, har hørt mange lovende ord om han. Men tviler på at han kommer, det står jo at Barca er lite villige til å selge.

Skrevet

Vi har blitt linket til Edison Cavani og Pastore det siste døgnet også

Alan_Sky_Sports Alan

by FourTwoThreeOne

Sources at #ManUtd are confident of being able to sign Arsenal midfielder Samir Nasri for around £20m,But would it mean some departures

Sillyseason på sitt aller beste.

Skrevet

Hva er hensikten egentlig? :p Det aller meste er vel done deal når de er på medisinsk sjekk, mangeler vel egentlig bare å ta bilde med Ferguson og Gill på begge sider etter det?

Skrevet

Fram til dette bildet gjorde de en grei jobb...

article-2008637-0CC1A6D300000578-418_634x389.jpg

Fy faen så patetisk. :!:

Hva er greia med å skjerme spillere? er dette bare for å lage spenning for oss supportere, Helt enig Latias dette er bare jævli flaut å patetisk

Har dem ikke garasje plass under istede for å... nei nok om det, blir for teit

Jeg liker ikke at Newcastle visstnok skal prøve seg på Darren Gibson :(

WTF! Selg han så fort som mulig, for oss er han bare kvantitet å ikke kvalitet.

Skrevet

TransferUpdate Anonymous

EXCLUSIVE NEWS on Manchester United and Luka Modric on 3.30pm, a BIG NEWS. #MUFC

TransferUpdate Anonymous

EXCLUSIVE: Tottenham accepted a £35m offer from Manchester United for Luka Modric. Player to undergo Medical on Thursday. #MUFC

Blir spennende å se om det ligger noe å i dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...