Gå til innhold

Ikke noe facebook-ikon under "konto administrasjon"


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg sykt irritert på sony. Jeg fikk PS3 2 måneder før jeg fylte 18, så derfor lagde jeg meg en sub account. Nå viser det seg at i tillegg til at jeg må kjøpe ting via master accounten min så kan jeg heller ikke bruke facebook-integrasjonen som har kommet i den nye oppdateringen. Bli med meg og skriv klagebrev til sony for at det ikke er mulig å gjøre sub accounts til master accounts :p

Lenke til kommentar
Nå er jeg sykt irritert på sony. Jeg fikk PS3 2 måneder før jeg fylte 18, så derfor lagde jeg meg en sub account. Nå viser det seg at i tillegg til at jeg må kjøpe ting via master accounten min så kan jeg heller ikke bruke facebook-integrasjonen som har kommet i den nye oppdateringen.

 

Hva har skjedd med ungdommen.. når begynte man å oppgi korrekt alder på internett før man fyller 18 år ? ;)

Lenke til kommentar
Nå er jeg sykt irritert på sony. Jeg fikk PS3 2 måneder før jeg fylte 18, så derfor lagde jeg meg en sub account. Nå viser det seg at i tillegg til at jeg må kjøpe ting via master accounten min så kan jeg heller ikke bruke facebook-integrasjonen som har kommet i den nye oppdateringen.

 

Hva har skjedd med ungdommen.. når begynte man å oppgi korrekt alder på internett før man fyller 18 år ? ;)

Er vel ikkje so mange som gjer det, men enkelte :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...