Gå til innhold

Sony og Ericsson?


Anbefalte innlegg

Vil bare legge til at jeg ikke overdriver siden jeg bare forteller hva andre har opplevd.

 

Har en venn som synes s55 er en skikkelig dritt-telefon. det betyr ikke at den er det.

Jeg knakk av plastikken som holder batteriet på plass på min t68.. det betyr ikke at det skjer på alle sammen.

OG fordi en, som mest sannsynlig bare har skrevet det på et forum i sin egen kjedsomlighet, har skrevet at signalmottaket er dårligt betyr ikke at det faktisk er det.

 

Synes du kommer med argumenter som gir et falskt bilde til de som er her og ser etter gode tips.

 

Enig med levlex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en kamerat av meg har en S55, og synes ikke noe særlig om den etter han fikk teste T610. Så der ble enda en T610 solgt :-)

 

og molna, du utgir deg for og være mobilekspert og headhunta og hele greia, og sier at de fleste her på forumet har mindre peiling enn deg.

 

Alt dette tror jeg er blank løgn inntil du har noen referanser/bevis som støtter opp dine påstander.

 

Det er nemlig mange som gjerne vil være eksperter her i verden, og de kan lett dikte opp ting for og oppnå litt prestisje blant en gruppe personer.

 

Så lenge du ikke har noe som backer opp dine påstander (f.eks. at du sier at du testa T610 for lenge siden) så har du null troverdighet fra min side iallefall. Da er du bare en ryktespreder (noe du kalte mobile-review.com, som har 1000 ganger mer troverdighet enn en person uten noe referanser/bevis/etc. om det han påstår og sier).

Lenke til kommentar

og molna, du utgir deg for og være mobilekspert og headhunta og hele greia, og sier at de fleste her på forumet har mindre peiling enn deg.

 

Alt dette tror jeg er blank løgn inntil du har noen referanser/bevis som støtter opp dine påstander.

 

Så lenge du ikke har noe som backer opp dine påstander (f.eks. at du sier at du testa T610 for lenge siden) så har du null troverdighet fra min side iallefall.

 

Ok, nå går dette fjortis-tullet tullet for langt.

Jeg kan gjerne bevise minn jobb-stilling, men siden arbeidsgiver ikke lar meg fortelle alle hvor jeg jobber må du sende meg en PM. At du sier det er en blank løgn er jo helt latterlig, men jeg ser på det som en desperat kommentar da du ikke finner noe saklig å komme med.

 

Jeg har tidligere bevist at jeg har testet T610 ved å ta bilder av dem (til og med med min egen S45i med CS-logo på ved siden). Jeg har også lagt ut bilder tatt med kameraet på T610.

 

Hvis dere skal fortsette å kritisere, så kom med velbegrunnet kritikk i stedet for å dikte opp ting og påstå ditt og datt. Alt dette bare fordi dere ikke takler å høre noe negativt om T610. Sorry, men dette blir for latterlig.

 

Finnes mange eksempler på misfornøyde T610-brukere. Hvis dere bare henger på Esato og tror dere finner noe negativt om T610 der, er jo det nesten likestilt med å tro på nissen :wink:

 

http://www.whatmobile.net/forum/topic.asp?...?TOPIC_ID=12065

http://www.whatmobile.net/forum/topic.asp?...?TOPIC_ID=12048

(trenger du mer kan man faktisk søke litt selv også.)

 

Tror endel av dere bør tenke dere litt om før dere skriver noe mer. Dere mister all respekt på dette forumet ved å ty til personkritikk mot enkeltpersoner slik dere gjør nå. Personkritikk kan dere skrive til meg på PM. Nå er denne topicen laaaangt fra tema... :roll:

Lenke til kommentar

Dette forumet er til for at man skal få hjelp til spørsmål vedrørende mobiltelefoner og PDAer, såvel som å (saklig) diskutere forskjellige emner vedrørende dette. Personangrep, flaming og lignende kan dere holde utenfor denne delen av forumet. Vi har en egen kategori kalt Offtopic, såvel som private meldinger, for slike formål.

 

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...