Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moa scorte seks mål hele forrige sesong og står allerede med to nå. Ser ut som han kan bli langt mer målfarlig denne sesongen,godt tegn for VIF det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper virkelig Moa kan melde seg på i kampen om toppscorertittelen. Det vi så i går var bra, nå gjelder bare å holde den formen resten av sesongen :p

Skrevet

Moa har to farlige skuddben, men så lenge man er oppi han er han vel ikke en så stor trussel?

Om man er helt oppi han, har man til dels ufarliggjort han. Om han derimot kommer rett mot deg med ball, har du ikke sjans. Han drar seg lett forbi og er en av Tippeligaens beste teknikere.

Skrevet

Du får nevne det for Hamrén før kampen om to uker da. Forøvrig en kamp jeg ser veldig fram til. Det kan bli veldig artig og spennende. Skal du dit, DJ?

Skrevet

Hva faen skal vi med kunstgress så langt sør?! Heldigvis blir det ikke mange sesonger vi spiller på den stadion. Forhåpentligvis står nye Enga stadion ferdig i 2013.

Skrevet

Det skjer bare ikke - iallefall om de vil beholde det som en landslagsarena. Tviler på at utenlandsproffene er så keene på å spille på kunstgress, har de iallefall ikke vært før. Når denne diskusjonen gikk i Bergen veide spillernes mening til slutt tyngst - heldigvis.

Skrevet

Som en stolt bergenser holder jeg sterkt med SK Brann i årets tippeliga. det har blitt spilt en kamp, og det ble bare uavgjordt, men jeg tror brann gjør i år som de gjorde i 2007 og ikke minst i 1963, de kommer til å eie ligaen. ;)

Hva tror dere?

Skrevet

Stabæk - Vålerenga nå. Ingen Pall Gunnarson for hjemmelaget, men Nannskog og Moa er på plass. Spennende kamp, burde heller ha vært rundens hovedkamp. Gleder meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...