Gå til innhold

Har noen originale rå-filer fra Sigma SD14 å vise frem?


Anbefalte innlegg

Grunnet Foveon sensoren og endel JPG test-bilder jeg har sett, er jeg blitt ganske nysgjerrig på Sigma SD14. Jeg skulle gjerne ha sett på noen originale rå-filer fra SD14 -- men har så langt ikke funnet dette på Sigmas sider eller andre steder. Er det noen brukere på Akam som kunne sende meg et par-tre originale rå-filer -- helst tatt med forskjellig ISO hastighet? Det spiller (nesten!) ingen rolle hva motivet er, jeg vil bare teste filene ved konvertering med Lightroom/ACR/PS og et par andre råkonverteringsprogrammet.

 

Takker!

 

Klaus Nordby

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solgte den i sommer. Var blitt litt lei den. Bestemte meg for å kun ha et system.

Hvis Sigma kommer med noe som er mindre, kjappere, bedre, 8-12Mpix Foveon FF evt. APS-H sensor med gode ISO ytelser opp til 800-1600 og brukanes opp til 3200, DA! Da MÅ jeg bare bytte system igjen :p

 

Jeg solgte min SD-14 med 17-70mm f/2,8-4,5m minnekortleser, minnekort, ekstra batteri, trådutløser og diverse annet til 2500kr. Finner du en i samme prisklasse så værsegod å kjøp. Spesielt kamera.

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...