Gå til innhold

Modern Warfare 2 hacket (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Har moddere som endrer på spillet blitt til "Hackere" nå? Å bruke det 'negative' ordet "hackere" er vel å ta litt i?

 

Syns det er bare bra at Modderne fortsetter slik de gjør, så lenge de har gode intensjoner!

Moddere blir her hackere siden IW valgte aa fjerne modding funksjonalitet fra MW2.

At de fjernet mod st0tte og dedicated servers fra spillet er dog noe som skuffet stort. =/

Activision faar ikke se penger fra meg paa en stund framover...

Ikke at boikott hjelper siden spillet setter salgs rekorder uten min hjelp. >.<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har moddere som endrer på spillet blitt til "Hackere" nå? Å bruke det 'negative' ordet "hackere" er vel å ta litt i?

 

Syns det er bare bra at Modderne fortsetter slik de gjør, så lenge de har gode intensjoner!

Moddere blir her hackere siden IW valgte aa fjerne modding funksjonalitet fra MW2.

At de fjernet mod st0tte og dedicated servers fra spillet er dog noe som skuffet stort. =/

Activision faar ikke se penger fra meg paa en stund framover...

Ikke at boikott hjelper siden spillet setter salgs rekorder uten min hjelp. >.<

 

En crack er en modifisert .exe fil (også noen ganger flere filer)

EN crack blir lagd av en cracker (CRiminal hACKER)

Modderne modifiserer spill"innholdet", på en måte utgiver ikke vil, da blir det vel hacking ja..

 

Lurte jeg meg selv nå eller? Ble usikker..

Lenke til kommentar
Litt off topic, men er det bare jeg som synes selve skytingen er veldig simpel i MW2?

 

Spiller ikke CS:S lenger, men der følte man i hvert fall at man måtte kontrollere våpenet, og at man gjorde det. I MW2 er det bare pek og klikk, er jo knapt recoil i det hele tatt.

 

I Modern Warfare 2 går kulere framover i forhold til CS..

 

Går da framover i CS også, men du må ha litt mer skills enn i CoD hvor det kun er rekyl på noen få våpen. Jeg burster aldri i CoD mw2, for det er rett og slett så enkel rekyl at det ikke er vits å burste, som man gjerne gjør i cs.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstår kommer egentlig hacker-begrepet ut av såkalt hack-and-slash-koding eller hack-and-slash-programmering. En hack var originalt rett og slett en rask fiks på et kodeproblem. Problem som i problemstilling, altså et problem man må finne en kodeløsning på. Med andre ord er en hacker bare en person som driver med hack-and-slags-programmering. I "mainstream media" idag betyr selvfølgelig begrepet noe helt annet, og er gjerne forbundet med personer som utnytter sikkerhetshull i applikasjoner og maskinvare til å ta kontroll over maskiner, stjele informasjon, svindle folk, innstallere spionprogrammer etc.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men er det bare jeg som synes selve skytingen er veldig simpel i MW2?

 

Spiller ikke CS:S lenger, men der følte man i hvert fall at man måtte kontrollere våpenet, og at man gjorde det. I MW2 er det bare pek og klikk, er jo knapt recoil i det hele tatt.

 

I Modern Warfare 2 går kulere framover i forhold til CS..

 

Går da framover i CS også, men du må ha litt mer skills enn i CoD hvor det kun er rekyl på noen få våpen. Jeg burster aldri i CoD mw2, for det er rett og slett så enkel rekyl at det ikke er vits å burste, som man gjerne gjør i cs.

 

Ble aldri særlig god CS da vi bare spilte hvert friminutt i 5-6 uker, jeg liker CoD siden du kan "sikte", da mener jeg bruke våpen sikte og ikke bare trykke CTRL og håpe på det beste.. men jeg er ikke så god i CS, mulig det er lett..

Lenke til kommentar
Har moddere som endrer på spillet blitt til "Hackere" nå? Å bruke det 'negative' ordet "hackere" er vel å ta litt i?

 

Syns det er bare bra at Modderne fortsetter slik de gjør, så lenge de har gode intensjoner!

 

 

Hacker =/= negativt

Cracker = negativt.

 

Hacker = en person som finner sikkerhetshull, feil e.l. og sier fra til den som driver siden / spillet / programmet e.l. sånn at det blir fikset.

Cracker = en person som gjør ting en hacker gjør, bare for egen vinning / "ære".

 

Men ja, teit at modderne har fått tilnavnet hacker. da jeg leste overskriften trodde jeg at noen hadde funnet noen massive hull i serverne til IW.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men er det bare jeg som synes selve skytingen er veldig simpel i MW2?

 

Spiller ikke CS:S lenger, men der følte man i hvert fall at man måtte kontrollere våpenet, og at man gjorde det. I MW2 er det bare pek og klikk, er jo knapt recoil i det hele tatt.

 

I Modern Warfare 2 går kulere framover i forhold til CS..

 

Går da framover i CS også, men du må ha litt mer skills enn i CoD hvor det kun er rekyl på noen få våpen. Jeg burster aldri i CoD mw2, for det er rett og slett så enkel rekyl at det ikke er vits å burste, som man gjerne gjør i cs.

 

Ble aldri særlig god CS da vi bare spilte hvert friminutt i 5-6 uker, jeg liker CoD siden du kan "sikte", da mener jeg bruke våpen sikte og ikke bare trykke CTRL og håpe på det beste.. men jeg er ikke så god i CS, mulig det er lett..

 

Tør påstå at CSS har elendig aim og hitboks sammenlignet med mw og mange andre spill.

for d første så går rekylen på alle våpnene i en T, d er bare å skyte på en vegg så ser du d.

 

for d andre så følger ikke "sikte rekylen" noe som gjør d vanskelig og kompansere.

 

for d tredje så har hitboksen på CSS en tendens til å henge ganske mye etter, men dette er også et problem hos en del andre spill.

 

for d fjerde er d ingen ironsight, rødpungt o.l. hvis vi ser bort i fra sniperan som har scope.

 

for d femte så går kulene fra sniperen noen ganger i tilnermet 90 grader til siden hvis du er litt uheldig å kommer borti WASD.

 

for d sjette d virke som om damage er helt random, d gjell også headshot som av og til dræp og av og til ikke.

 

nå er ikke modern warfare perfekt heller da men jeg syns ivertfall d er mye bedre og mer gjennomført. savne lening og server filter, om d er dedikert eller ikke er ikke så nøye bare d funke bra med lav ping (opgitt i ms takk).

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...