Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det naturlig å bli lei seg etter svik?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt seriøst. Slutt å mas om dette, Sporty. Kom deg til psykolog, tror du kan ha godt av det.

 

Eller gjør som meg. Drikk mye og ofte, dra på fester så ofte som mulig, vær totalt useriøs. Etter en stund merker du at det ikke funker. Så treffer du en ny mann og vips, alt er mye bedre.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

for noen følelsesløse svar da hehe.... så lett tar folket på følelser at de bare sier piss off, drit i de..... nei slik er ikke jeg, og kommer aldri til å bli sånn, kommer isåfall til å være åpen på forhånd med neste mann om hvilke tanker jeg har om det. :) Vil ha en mann som er forståelsesfull og tenker på meg også.

Lenke til kommentar
Du skriver usammenhengende, og jeg har ærlig talt store problemer med å forstå hva du prøver å kommunisere her. At vi er følelsesløse er vel ikke akkurat noen hemmelighet. Vi spiser også barn og fysisk og psykisk handikappede folk til frokost, middag og kvelds.

 

sorry frustrert. men har ikke mer å si at jeg er lei meg når jeg opplever svik. Thats it, uansett hva folk mener er jeg den jeg er , og jeg foretrekker menn som forstår dette i mitt videre liv :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente19_*
Du skriver usammenhengende, og jeg har ærlig talt store problemer med å forstå hva du prøver å kommunisere her. At vi er følelsesløse er vel ikke akkurat noen hemmelighet. Vi spiser også barn og fysisk og psykisk handikappede folk til frokost, middag og kvelds.

 

sorry frustrert. men har ikke mer å si at jeg er lei meg når jeg opplever svik. Thats it, uansett hva folk mener er jeg den jeg er , og jeg foretrekker menn som forstår dette i mitt videre liv :)

 

Såklart blir du lei deg! helt normalt det:)

Men skal bare si at utrolig mange jenter(jeg også)har opplevd det samme som deg, gutter som flørter og sjarmerer deg i senk, ligger med deg og dropper deg etter det.

Såklart blir man lei seg når man har vært forelsket. Men det er bare å heve seg over det og tenke på hvor utrolig stor drittsekk han egentlig er.... Det går over, bare la det ligge å gi det tid.

 

Om du ikke klarer det syntes jeg helt alvorlig du bør snakke med en psykolog, tror det kunnet hjelpet deg mye i situasjonen din:)

Lenke til kommentar
Du skriver usammenhengende, og jeg har ærlig talt store problemer med å forstå hva du prøver å kommunisere her. At vi er følelsesløse er vel ikke akkurat noen hemmelighet. Vi spiser også barn og fysisk og psykisk handikappede folk til frokost, middag og kvelds.

 

sorry frustrert. men har ikke mer å si at jeg er lei meg når jeg opplever svik. Thats it, uansett hva folk mener er jeg den jeg er , og jeg foretrekker menn som forstår dette i mitt videre liv :)

 

Såklart blir du lei deg! helt normalt det:)

Men skal bare si at utrolig mange jenter(jeg også)har opplevd det samme som deg, gutter som flørter og sjarmerer deg i senk, ligger med deg og dropper deg etter det.

Såklart blir man lei seg når man har vært forelsket. Men det er bare å heve seg over det og tenke på hvor utrolig stor drittsekk han egentlig er.... Det går over, bare la det ligge å gi det tid.

 

Om du ikke klarer det syntes jeg helt alvorlig du bør snakke med en psykolog, tror det kunnet hjelpet deg mye i situasjonen din:)

 

 

 

Takk for svaret og tipset :)

Lenke til kommentar

Denne tråden demonstrerer desverre hvorfor dette ikke er et egnet sted å diskutere samliv og relasjoner. Her er en overvekt av kjepphøye guttunger som tror de har hovedfag i ironi. Jeg skulle ønske at det ikke var sånn, og jobber med tiltak som skal gjøre at folk kan poste her med håp om seriøse svar.

 

Denne tråden stenges. En mer utførlig begrunnelse er gitt i en annen av trådstarters tråder.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...