Gå til innhold

Canal digital sin Norgepakke, ute av kontroll?


Anbefalte innlegg

Bestilte dekoder og norgespakke abonnement til parabol igår. Leier et sted hvor det er installert parabolanlegg. Tror det skal være rundt 13-14 kanaler i den pakken, inkludert 1 HD-kanal.. Men jeg tar inn hundrevis av kanaler! Alt mulig, canal + film og sportskanalene.. Minst 10 ulike HD-kanaler, national geo, discovery osv.. Tilogmed helt ukjente utelandske kanaler.. Hustler og diverse porrkanaler også..

 

Har sett på disse kanalene som ikke er inkludert i den bestilte pakken min i ganske lange perioder sammenhengende, uten at noe skjer..

 

Er det en slags prøveperiode dette eller er gigablemme fra canal digital?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte dekoder og norgespakke abonnement til parabol igår. Leier et sted hvor det er installert parabolanlegg. Tror det skal være rundt 13-14 kanaler i den pakken, inkludert 1 HD-kanal.. Men jeg tar inn hundrevis av kanaler! Alt mulig, canal + film og sportskanalene.. Minst 10 ulike HD-kanaler, national geo, discovery osv.. Tilogmed helt ukjente utelandske kanaler.. Hustler og diverse porrkanaler også..

 

Har sett på disse kanalene som ikke er inkludert i den bestilte pakken min i ganske lange perioder sammenhengende, uten at noe skjer..

 

Er det en slags prøveperiode dette eller er gigablemme fra canal digital?

 

Alt åpner i 18 dager når du er ny kunde. Det er to årsaker til dette. Alle kanalene du betaler for skal selvfølgelig fungere med en gang slik at du slipper å vente i mange dager til kontrakten er registrert og normal kortoppdatering er sendt ut. Den andre årsaken er nok at du skal kunne få vite hva som finnes av tilbud i de større pakkene. dvs. en slags "teaser" eller frivisningsperiode.

Endret av Bobben1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...