Gå til innhold

[Løst]Hjelp til valg av ny mobil! -HTC Hero!


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan lader man Hero? På vanlig ladekabel som følger med? Samt kanskje via USB også?

 

Hva følger med i pakken til Hero? Headsett f.eks.?

 

Jeg har bare hatt nokia. Fordelen er jo at jeg har mange ladere i hver en krok. Kan man f.eks. kjøpe flere ladere til Heroen på Clas Ohlson? Synes det er greit å ha minimun 2 stk.

 

Andre ting som er greit å vite? Kom med det?

 

Finnes den en ok veske til den tlf. Noe alla skinnfuteral som Nokia E66 kom med. Det gav god beskyttelse til min tlf

Lenke til kommentar

Det følger med USB kabel med veggstøpsel, headset (invester i ett skikkelig ett), programvare for PC, minnekort og telefon.

 

Den kan lades både via strøm i veggen eller USB på data. Hvis du har en PS3 fra før av har du allerede en lader til Hero da kabelen til kontrollen er samme som laderen til Hero. Så er nok ingen problem å kjøpe ny lader.

Lenke til kommentar

Hei, har veldig lyst på en HTC Hero :w00t: Men lurer bare på en ting, på expert.no så heter den HTC HERO BRUN NORDISK MOBILTELEFON og på elkjop.no heter den bare HTC HERO WHITE. Er det norsk språk på elkjøp sin Hero da?

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men kan man kan bruke kontantkort i HTC Hero? :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått helten min! Jeg er utrolig fornøyd så langt :grin:

 

Takk for hjelpen alle sammen!

 

Hei, har veldig lyst på en HTC Hero :w00t: Men lurer bare på en ting, på expert.no så heter den HTC HERO BRUN NORDISK MOBILTELEFON og på elkjop.no heter den bare HTC HERO WHITE. Er det norsk språk på elkjøp sin Hero da?

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men kan man kan bruke kontantkort i HTC Hero? :p

 

1. Ja, tror nok det.

2. Ja, hvorfor skulle ikke det gå an?

 

mobifil, jeg glemte å forklare bedre hva jeg mente i mitt forrige innlegg...sorry ;) Jeg tenkte egentlig bare på om det går an å velge en annen måte å åpne tastelåsen på...

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått helten min! Jeg er utrolig fornøyd så langt :grin:

 

Takk for hjelpen alle sammen!

 

Hei, har veldig lyst på en HTC Hero :w00t: Men lurer bare på en ting, på expert.no så heter den HTC HERO BRUN NORDISK MOBILTELEFON og på elkjop.no heter den bare HTC HERO WHITE. Er det norsk språk på elkjøp sin Hero da?

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men kan man kan bruke kontantkort i HTC Hero? :p

 

1. Ja, tror nok det.

2. Ja, hvorfor skulle ikke det gå an?

 

mobifil, jeg glemte å forklare bedre hva jeg mente i mitt forrige innlegg...sorry ;) Jeg tenkte egentlig bare på om det går an å velge en annen måte å åpne tastelåsen på...

 

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...