Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Liker du analsex?


riple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et inntrykk av at det ikke er så veldig mange jenter her egentlig.

Kanskje fordi de enten har lest, hørt eller tror det gjør sykt vondt, eller at en og annen dust har gjort det helt feil, noe som resulterer i at de får et helt feil inntrykk av hvordan det egentlig er.

Analsex er nok godt for de fleste, men kun om det blir gjort rett! Krever også at man legger fra seg alle fordommene man eventuelt måtte ha. Lite vits å høre på at venninda sier at det er ekkelt, for hun kan ikke fortelle hver enkelt hva som er ekkelt og ikke. Det er helt opp til en selv og partneren hva som er "normalt"

 

De som sier de hater analsex har som regel aldri prøvd det heller. Nettopp fordi fordommer stopper dem - desverre.

Lenke til kommentar
Jeg har et inntrykk av at det ikke er så veldig mange jenter her egentlig.

Kanskje fordi de enten har lest, hørt eller tror det gjør sykt vondt, eller at en og annen dust har gjort det helt feil, noe som resulterer i at de får et helt feil inntrykk av hvordan det egentlig er.

Analsex er nok godt for de fleste, men kun om det blir gjort rett! Krever også at man legger fra seg alle fordommene man eventuelt måtte ha. Lite vits å høre på at venninda sier at det er ekkelt, for hun kan ikke fortelle hver enkelt hva som er ekkelt og ikke. Det er helt opp til en selv og partneren hva som er "normalt"

 

De som sier de hater analsex har som regel aldri prøvd det heller. Nettopp fordi fordommer stopper dem - desverre.

 

Tror hun snakket om at det ikke var så mange jenter på forumet :/

 

Så er kanskje ikke så mange som kommer til å svare på dette.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Da var det syv svar og EN person som svarte på riktig måte. Det er et enkelt spørsmål, og jeg er kun ute etter at målgruppen (Jenter som vet hva de snakker om) skal svare - alle andre som synser og mener og skal diskutere kan heller bare lese svarene og suge opp kunnskapen. Og ellers holde kjeft. :)

Lenke til kommentar
Gjest Jente 17

Jeg har ofte analsex med typen min, og jeg synes det er deilig. Han er forstiktig og rolig, så det er null problem, og det kjennes faktisk veldig godt ut. du blir fylt opp på en helt annen måte, om dere skjønner. Dessuten er det ekstra deilig fordi jeg vet hvor godt det er for han :) Det er også deilig fordi det er litt forbudt;) Men man MÅ være forsiktig, og lytta til hva jenta sier!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_JENTE

enig i jente_17..jeg er jente på 20. det er ikke noe problem..jeg foretrekker selvsagt den andre åpningen da, men det går helt fint. det at det er så godt for han gjør det absolutt verdt det :)

Lenke til kommentar
Gjest LittlePixie

JEg er en jente på 20 år. Jeg har aldri hatt sex. Men jeg tror ikke jeg ville prøve analsex med det første. Jeg synes det virker ekkelt (det er jo der man bærsjer fra!) og vondt (trangt). Dessuten har jeg en fordom mot gutter som liker analsex. Tenker at de er ufølsomme og slevopptatte og ekle... Hehe. Men til rett sted, tid og med rett peron så kanksje...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt analsex ett par ganger, og det var helt greit. Ikke vondt, ikke godt - bare merkelig. Det er ikke noe jeg har direkte lyst på, men om "den rette" har veldig lyst å prøve, er jeg med på det, så lenge han er forholdsvis rolig (i begynnelsen) og hører på meg om jeg ikke vil mer/får vondt. For den rette er jeg villig til det meste, jeg tenner veldig på å gjøre han fornøyd.

Lenke til kommentar

Analsex bare beviser at gutter ønsker å putte tingen inn hvorsomhelst de selv tror det kan gjøre godt.

Altså gutter tenker på seg selv først og fremst. Hmmm. Ingen ting nytt her...

 

Analfissur. Tilstanden skyldes et misforhold mellom analåpningens kapasitet, og det produktet som skal passere. En er spesielt utsatt ved forstoppelse. Det kan også være følgetilstand etter analt samleie.

sakset fra: http://nhi.no/foreldre-og-barn/sykdommer/a...issur-2180.html

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jadda_*
Analsex bare beviser at gutter ønsker å putte tingen inn hvorsomhelst de selv tror det kan gjøre godt.

Altså gutter tenker på seg selv først og fremst. Hmmm. Ingen ting nytt her...

 

Analfissur. Tilstanden skyldes et misforhold mellom analåpningens kapasitet, og det produktet som skal passere. En er spesielt utsatt ved forstoppelse. Det kan også være følgetilstand etter analt samleie.

sakset fra: http://nhi.no/foreldre-og-barn/sykdommer/a...issur-2180.html

 

Det er bare tull. Så lenge man er forsiktig å får dama skikkelig kåt først så går det bra og det gjør ikke vondt.

Jenter kan ha stor nytelse av dette for veggen mellom kjeden å tarm er ganske tynn og det fører til at bevegelser går igjennom og kan stimulere henne på en utrolig måte. Man erstatter ikke vanlig samleie med det, men kan være greit å veksle litt eller når dama vil gjøre noe spesielt for gutten. Det er utrolig praktisk når hun har uka si da :p

 

Men synes jentene skal bli litt tøffere å kreve å penetrere mannen også slik at han selv kjenner hvordan det er, han kan ikke si det ikke gjør vondt for jenta før han har kjent det selv. Dessuten har mannen like store forutsetninger for å like noe oppi der som henne :p

Lenke til kommentar
JEg er en jente på 20 år. Jeg har aldri hatt sex. Men jeg tror ikke jeg ville prøve analsex med det første. Jeg synes det virker ekkelt (det er jo der man bærsjer fra!) og vondt (trangt). Dessuten har jeg en fordom mot gutter som liker analsex. Tenker at de er ufølsomme og slevopptatte og ekle... Hehe. Men til rett sted, tid og med rett peron så kanksje...

 

Det er fordommer som stopper alt det som er gøy og godt. Det er ingenting med analsex som sier at gutter er ufølsomme. Er det derimot ikke frivillig, så såklart, men hvorfor antar du at jenter som har analsex har det ufrivillig bare for å tilfredsstille en gutt? Du tar så feil så feil... Skal du først uttale deg slikt om noe, prøv det først!

 

Analsex bare beviser at gutter ønsker å putte tingen inn hvorsomhelst de selv tror det kan gjøre godt.

Altså gutter tenker på seg selv først og fremst. Hmmm. Ingen ting nytt her...

 

Analfissur. Tilstanden skyldes et misforhold mellom analåpningens kapasitet, og det produktet som skal passere. En er spesielt utsatt ved forstoppelse. Det kan også være følgetilstand etter analt samleie.

sakset fra: http://nhi.no/foreldre-og-barn/sykdommer/a...issur-2180.html

 

Sååååh... Det at jenten faktisk ønsker det selv er ikke en faktor som skal tas med i det hele tatt? Det er mange mange gutter og menn som nyter analsex\lek både med og uten kvinnelig og eller mannlig partner. Du, min kjære, er trangsynt. Det du har unnlat å ta med om analfissur, er at de fleste gror av seg selv. Det er en ganske vanlig tilstand. Det du også unnlot, er at det i mange tilfeller ikke finnes en sikker utløsende årsak på fissuren.

Lenke til kommentar
Men synes jentene skal bli litt tøffere å kreve å penetrere mannen også slik at han selv kjenner hvordan det er, han kan ikke si det ikke gjør vondt for jenta før han har kjent det selv. Dessuten har mannen like store forutsetninger for å like noe oppi der som henne :p

Dette er spennende fordi det er sant. Men er det like mye (et relativt ord) akseptert som andre veien rundt? Nei og ingen pun intended.

 

Jeg hater at jeg egentlig skriver alt dette off-topic, men kan jeg få være så snill å få uttale meg om dette og fremlegge et synspunkt?

 

Jeg synes det er veldig spennende hvilken stor makt sosiale normer og samfunnet rundt oss har på vår seksualitet. Mantonius sa noe tidligere i tråden

Det er helt opp til en selv og partneren hva som er "normalt"

og dette mener jeg er viktig at man tenker på. Det skal vertfall være sagt at dette er noe jeg ser etter i andre jenter - de må være seksuellt frigjort.

 

Personer som kommer med uttalelser i ånden av "analsex er feil", dere er trangsynte. Det skal dere få være, men la meg presentere for dere et tankeeksperiment: Hvis samfunnet hadde akseptert incest og pedofili, hadde dere da også det? Vel, det er et retorisk spørsmål, for skal vi gå ut i fra deres tydlige påvirkning av samfunnet, da hadde dere også akseptert det. Hadde det av den grunn vært "riktig"?

Endret av StianGH
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...