Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Liker du analsex?


riple

Anbefalte innlegg

Gjest jente 18

Jeg elsker det, men det har jeg ikke alltid gjort.. Som nemnt har man en del fordommer ja, og i tilegg hadde jeg en kjempe dårlig opplevelse der gutten bare "peisa" på.. Etter det sa jeg aldri mer!!

Men nå har jeg en gutt jeg kan stole på, og vi har kjempe bra sex, derfor har jeg fått et heeeeelt nytt syn på analsex! Det gjelder bare å bruke god tid og ha tålmodighet, har du sex med en gutt som virkelig vil ha deg, venter han nok.. Og jeg får aldri bedre orgasmer enn da!

 

Jente 18;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men synes jentene skal bli litt tøffere å kreve å penetrere mannen også slik at han selv kjenner hvordan det er, han kan ikke si det ikke gjør vondt for jenta før han har kjent det selv. Dessuten har mannen like store forutsetninger for å like noe oppi der som henne :p

Dette er spennende fordi det er sant. Men er det like mye (et relativt ord) akseptert som andre veien rundt? Nei og ingen pun intended.

 

Det er riktig det du sier der, det er (mye) mer akseptert at jenter har analsex enn guttere. Det gjør ikke vondt for gutter å få en finger der bak, det som hindrer de er det at de rett og slett ikke liker det eller at de føler at de gjør noe feil. Tror nok samfunnet kommer til å åpne for dette etterhvert (les, lang tid), kansje man finner ut at det er like mange menn som er nyskjerrig på å prøve samleie med det samme kjønn som jenter. De har det jo en god del lettere, om jenter hopper i senga med veninna så er hun bare nyskjerrig å vil ha det morro uten at hun trenger å være noe annen en hetrofil.

 

Men jeg står ved det jeg sa tidligere, om jenta absolutt ikke vil ha analsex kan hun slå med samme mynt tilbake på han (da mener jeg ikke sex med annen gutt). Vil ikke han heller prøve noe der bak så er det point proven :)

I de fleste tilfeller vil guttan backa ut å finne seg i å bare bruke inngang nr.1 på jenta, jenta blir fornøyd men gutten kan bli en smule frustrert :p

Lenke til kommentar
Hører sånne skrekkhistorier om jenter som blør hver gang de skal nr. 2 på do pga tidligere analsex. Virker ikke så fristende.

Jøss, virkelig?

 

De som sier de hater analsex har som regel aldri prøvd det heller. Nettopp fordi fordommer stopper dem - desverre.

Feil.

Nei. Det er spesielt dobbelt riktig, så det så!

Jasså? Er vel kanskje litt rett i det Mantoius skriver, men du drar vel ikke litt hardt i spakene her? ;)

Lenke til kommentar

Jeg har selv noen tidligere erfaringer fra analsex med kvinner. Nå skal det sies at jeg er mann, og at jeg ikke hadde rollen som den som fikk bakdøra penetrert, men at jeg har vært den som har stilt opp med utstyr.

Det må være noe jeg gjør "feil" noen ganger.

Det er enkelte som har vært misfornøyde.

 

Derfor begynner jeg å bli veldig usikker på om jeg skal prøve analsex på fremtidige samleier med nye kvinner.

 

Leser at det er enkelte som skriver at om det gjør vondt, så er det noe som blir gjort feil.

Hvordan gjør en det riktig, da?

Lenke til kommentar
Gjest jente 17

Du må passe på at hun er kåt nok, forspill som alltid :thumbup:

Så må du passe på at det er vått nok der bak, enten ved glidemiddel eller ved hennes egen våthet. Deretter er det viktig å vere forsiktig, å lytte til det hun sier og hvordan hun oppfører seg. Prøv først med en finger, kanskje 2, før du "kjører på". Da er det viktig å lytte til henne, og sier hun vent, så har du versågod å vente til hun sier at du kan fortsette/ tar saken i egne hender. Det er veldig viktig at man stoler på hverandre, og kommunikasjon, as always;)

Det gir jenta(iallefall meg) også nytelse, og jeg har opplevd mer enn en gang at jeg fikk en kraftig orgasme. Men som sagt, det er viktig å ta seg tid, og gjøre ting Skikkelig.

 

så, knock yourself out alle sammen;)

Lenke til kommentar

Glidemiddel og tolmodigheit er alfa og omega.

Peiser du på ødelegger du opplevelsen for dama og du får sannsynligvis ikkje moglegheiten til å prøve igjen. Spytt er ikkje glidemiddel.

Hvis du gjer det skikkeleg er det ingen grunn til at det skal vere noko som "dama gjør for å glede/tilfredstille deg", men noko ho vil sjølv.

 

That said, så må det seiast at det ikkje nødvendigvis er fryd og gammen første gang, målet bør kanskje vere at det er så godt at ho kan leve med at det gjer litt vondt.

Lenke til kommentar
JEg er en jente på 20 år. Jeg har aldri hatt sex. Men jeg tror ikke jeg ville prøve analsex med det første. Jeg synes det virker ekkelt (det er jo der man bærsjer fra!) og vondt (trangt). Dessuten har jeg en fordom mot gutter som liker analsex. Tenker at de er ufølsomme og slevopptatte og ekle... Hehe. Men til rett sted, tid og med rett peron så kanksje...

 

Det er fordommer som stopper alt det som er gøy og godt. Det er ingenting med analsex som sier at gutter er ufølsomme. Er det derimot ikke frivillig, så såklart, men hvorfor antar du at jenter som har analsex har det ufrivillig bare for å tilfredsstille en gutt? Du tar så feil så feil... Skal du først uttale deg slikt om noe, prøv det først!

 

Analsex bare beviser at gutter ønsker å putte tingen inn hvorsomhelst de selv tror det kan gjøre godt.

Altså gutter tenker på seg selv først og fremst. Hmmm. Ingen ting nytt her...

 

Analfissur. Tilstanden skyldes et misforhold mellom analåpningens kapasitet, og det produktet som skal passere. En er spesielt utsatt ved forstoppelse. Det kan også være følgetilstand etter analt samleie.

sakset fra: http://nhi.no/foreldre-og-barn/sykdommer/a...issur-2180.html

 

Sååååh... Det at jenten faktisk ønsker det selv er ikke en faktor som skal tas med i det hele tatt? Det er mange mange gutter og menn som nyter analsex\lek både med og uten kvinnelig og eller mannlig partner. Du, min kjære, er trangsynt. Det du har unnlat å ta med om analfissur, er at de fleste gror av seg selv. Det er en ganske vanlig tilstand. Det du også unnlot, er at det i mange tilfeller ikke finnes en sikker utløsende årsak på fissuren.

 

Vel har link til hele omtalen av analfissur, så føler meg ikke truffet av å ha utelatt noe i omtalen.

 

Skjønner ikke hvorfor du kaller meg trangsynt. Kan til en viss grad forstå at menn med menn praktiserer det, da de i sin kåthet ikke har så mange valg hvor de putter ting. Enkelte menn har jo en tendens til å tenke med det de har mellom beina avogtil. Hormonene gir gass. Og det meste skal vel prøves i hetens stund.

 

Men når det gjelder jenter, så vil jeg tro mye av det er press fra gutten. Eventuelt i sammenheng med press fra familien om at dattera må være jomfru.

Klart, enkelte kan like det. Men kroppen er ikke lagd for det. Og faren for at det blir ubehagelig på en eller annen måte for noen er rimelig stor. Noe også noen av innleggene vitner om.

 

Hvis man ønsker noe opp bak kan man eventuelt prøve en analplugg, som ikke er i samme størrelse eller like uforutsigbar som en kåt mann.

 

At analfissur kan oppstå naturlig ved forstoppelse, og også være smertefullt da, er vel neppe noe som gjør at man ønsker ennå en grunn til at det oppstår. Og hvem ønsker vel forstoppelse jevnlig.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Leser at det er enkelte som skriver at om det gjør vondt, så er det noe som blir gjort feil.

Hvordan gjør en det riktig, da?

 

For noen er det ingen riktig måte, det gjør vondt, er ubehagelig mange dager etterpå og gir absolutt ingen form for nytelse.

 

Men det virker som om det er mange både gutter og jenter som ikke greier å innse det/respektere det, desverre.

 

Folk er forskjellige, det som er en nytelse for noen kan være en pine for andre.

Endret av WildGirl
Lenke til kommentar

Erigon: Mortania har helt rett. Du er trangsynt som bare det og det er helt utrolig at du ikke ser det selv. Du klarer ikke å se for deg mannfolk som gjør slikt på en trygg, kjærlig og ansvarlig måte og du klarer ikke se for deg kvinnfolk som gjør det fordi det gir dem nytelse. Du har tydeligvis et meget negativt syn på kåte mannfolk ettersom du omtaler dem som uomtenksomme og uforutsigbare.

 

Jeg har vært borti jenter som misliker analsex og har også vært borti jenter som elsker det. Selv (som mann) synes jeg det er helt greit som en ting man kan leke med iblant. Enten i form av vanlig analsex eller vanlig sex mens hun har en buttplugg i seg.

Lenke til kommentar

Analsex og mange andre "tabu"former for sex er gøy å prøve ut. Om man gir seg etter første gangen, så ser man nok på det som bare kjipt. For mange er vanlig sex også kjipt i begynnelsen, men etterhvert blir det godt. Personen man har analsex med, forberedelser og stillinger har mye å si. Usikker på om doggy er den beste, prøv med jenten liggende på siden. Og gi det tid, er nok ikke godt med en gang.

 

Edit: Erigon: Kanskje det ikke er noe for deg, men det er mange som synes det er spennende å eksperimentere, prøve nye, frekke ting. Jeg er en som mener at sex ikke bare skal være godt, det skal være gøy og morsomt også.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor du kaller meg trangsynt.

This is why:

 

Enkelte menn har jo en tendens til å tenke med det de har mellom beina avogtil.

Antagelse, generaliserende, urelatert argumentasjon.

 

Og det meste skal vel prøves i hetens stund.

Se ovenfor.

 

da de i sin kåthet ikke har så mange valg hvor de putter ting.

Faktisk kan menn bruke hender og munn de også. Så all -in-all mangler menn kun ett hull som jentene har. + se ovenfor.

 

Hvorfor får jeg en følelse av at du synes det skal være forbudt å være mann og generellt sett kåt?

Eventuelt i sammenheng med press fra familien om at dattera må være jomfru.

Ah, derfor ja. Dette var nytt for meg. Du er kristelig og/eller veldig konservativ?

 

uforutsigbar som en kåt mann.

Antagelse og generaliserende.

 

Men når det gjelder jenter, så vil jeg tro mye av det er press fra gutten.

Se dette! Markert som subjektiv mening og greier, så fint. Det skal du få lov til å mene - selvfølgelig -, men jeg er uenig.

 

Men kroppen er ikke lagd for det.

Kroppen er heller ikke lagd for å fly, sitte på stol, sove i vannseng eller drikke melk.

 

Og faren for at det blir ubehagelig på en eller annen måte for noen er rimelig stor.

Antagelse og generaliserende. Hvis man skal gjøre noe, skal man gjøre det riktig. Hvis vi skal diskutere bruken av en PC, da regner jeg med at vi får bruke tastatur? Eller skal du konkludere med at å bruke en ødelagt Mac, uten tastatur, er mye verre enn å bruke en PC?

 

EDIT: Dette var forresten én av dine poster.

 

@WildGirl: Hvordan kan du påstå at det for noen ikke går an å gjøre dette uten noen som helst form for nytelse? Og så underbygge denne påstanden med at det "enkelt å greit" bare er slik at folk ikke greier å innse/respektere det? Den første påstanden er jo grunnløs og du kan vel egentlig bare basere et slik utsagn på din egen erfaring? Samt at du må vite at din erfaring innebærer "riktig utførelse".

 

Jeg hater å være vanskelig, men kjenner at det nøkker litt i meg når noen kommer med slik "fakta"-argumentasjon.

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

*snip*

 

Vel har link til hele omtalen av analfissur, så føler meg ikke truffet av å ha utelatt noe i omtalen.

 

*snip*

 

At analfissur kan oppstå naturlig ved forstoppelse, og også være smertefullt da, er vel neppe noe som gjør at man ønsker ennå en grunn til at det oppstår. Og hvem ønsker vel forstoppelse jevnlig.

 

Quoter man, gjør man det ordrett med en sammenheng. Man plukker ikke ut det man synes passer best for å få frem et poeng når hele poenget forsvinner med en gang noen får tak i hele teksten.

 

Leser at det er enkelte som skriver at om det gjør vondt, så er det noe som blir gjort feil.

Hvordan gjør en det riktig, da?

 

For noen er det ingen riktig måte, det gjør vondt, er ubehagelig mange dager etterpå og gir absolutt ingen form for nytelse.

 

Men det virker som om det er mange både gutter og jenter som ikke greier å innse det/respektere det, desverre.

 

Folk er forskjellige, det som er en nytelse for noen kan være en pine for andre.

 

De fleste som har prøvd det og ikke liker det, har nok hatt en ubehagelig opplevelse hva analsex angår. Og det er rett og slett at det blir utført feil. Det er ingen fasit for hvordan man skal gjøre det, men det finnes retningslinjer for en god opplevelse om man virkelig vil prøve dette. Jeg har hatt både gode og dårlige opplevelser, men de dårlige kan kan telle på èn hånd. Fordi det som regel har vært et uhell og han har bommet. Så ja, jeg vet at det er jævlig smertefullt om man ikke er "oppvarmet" og ikke minst veldig lite forberedt.

 

Jeg vil påstå at det er nærmest fysisk umulig at det ikke kommer nytelse ut av det, rett og slett på grunn av plasseringen av sjeden i forhold til tarmen. Ved analsex treffer man mange punkter man vanligvis ikke treffer likebra under vaginal penetrering. Jeg har opplevd at partner har hatt fingre i sjeden på meg under analsex og utbrutt "jeg kan kjenne meg selv!"

Det er også en helt annen type opplevelse, da det minner mer om varm friksjon enn våt glidning.

 

I bunn og grunn gjør det ikke vondt om man utøver det med forsiktighet, samtidig som man er trygg på både seg selv og med partneren sin. Kanskje det er noen som rett og slett bare ikke liker det, men det å ikke like det betyr ikke at det automatisk gjør vondt, og at man har vondt lenge etterpå.

 

As for doing it right...

Glidemiddel er et must (nei, spytt er ikke nok...) og da helst et silikonbasert. Vannbasert synes jeg fungerer best der det allerede er litt vått fra før av, men hver sin smak. Det er også viktig å tømme seg først. Om man ikke gjør det, kan det være veldig ubehagelig, og ikke minst grisete :p Dessuten er det lettere å gjennomføre første penetreringen om man presser mot mens penis trer inn. Noen foretrekker penetreringen i ett støt, mens noen foretrekker støtvis. Det er smaksak. Tempo og styrke bør bestemmes av den kvinnelige parten, siden det er hennes sarte deler det "går ut over" ;)

Lenke til kommentar

Jøss, her var det mye off-topic gitt.

 

Nu er jeg jente da, og jeg liker analsex. Det har ikke alltid vært slik, men nå elsker jeg det og synes det er et flott krydder i sexlivet. Det med å gjøre det riktig og slik må man nesten bare prøve ut, jeg kan ikke fordra at noen prøver seg med en liten puslete finger for eksempel, da kommer følelsen av å måtte bæsje rimelig fort og det vil jeg ikke ha noe av. Min favoritt er misjonæren eller at jeg sitter oppå. Den absolutt beste er når jeg er oppå for da styrer jeg showet selv. Tror det vikigste er å være trygge på hverandre, og bruke god tid, og at ingen presser hverandre men at begge har oppriktig lyst.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å være mest fan av misjonær, til å bli større fan av doggy, til å gå tilbake til misjonær, men nå har jeg til tider temmelig brutal anal sex (fordi det er hva jeg liker, og jeg kjenner mine grenser) så det er rett og slett valg av hastighet som bestemmer hvordan jeg befinner meg i forhold til partner.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Taken_*
Analsex bare beviser at gutter ønsker å putte tingen inn hvorsomhelst de selv tror det kan gjøre godt.

Altså gutter tenker på seg selv først og fremst. Hmmm. Ingen ting nytt her...

 

Analfissur. Tilstanden skyldes et misforhold mellom analåpningens kapasitet, og det produktet som skal passere. En er spesielt utsatt ved forstoppelse. Det kan også være følgetilstand etter analt samleie.

sakset fra: http://nhi.no/foreldre-og-barn/sykdommer/a...issur-2180.html

Kan jeg gjette du er feminist og hypokonder?

Lenke til kommentar
Analsex bare beviser at gutter ønsker å putte tingen inn hvorsomhelst de selv tror det kan gjøre godt.

Altså gutter tenker på seg selv først og fremst. Hmmm. Ingen ting nytt her...

 

Analfissur. Tilstanden skyldes et misforhold mellom analåpningens kapasitet, og det produktet som skal passere. En er spesielt utsatt ved forstoppelse. Det kan også være følgetilstand etter analt samleie.

sakset fra: http://nhi.no/foreldre-og-barn/sykdommer/a...issur-2180.html

Kan jeg gjette du er feminist og hypokonder?

 

Du har nok rett. Typisk stereotype.

 

 

Btw. Dama mi tok intiativet først :)

Lenke til kommentar
Klart, enkelte kan like det. Men kroppen er ikke lagd for det. Og faren for at det blir ubehagelig på en eller annen måte for noen er rimelig stor. Noe også noen av innleggene vitner om.

 

Hvis man ønsker noe opp bak kan man eventuelt prøve en analplugg, som ikke er i samme størrelse eller like uforutsigbar som en kåt mann.

 

At analfissur kan oppstå naturlig ved forstoppelse, og også være smertefullt da, er vel neppe noe som gjør at man ønsker ennå en grunn til at det oppstår. Og hvem ønsker vel forstoppelse jevnlig.

 

 

Til feministen.

 

Jeg vet ikke hvilken bakgrunn du kommer fra, men det høres ut som du har blitt voldtatt av 7 menn bakfra i analen BRUTALT som også tilførte at du fikk en forstoppelse. Etter det har du hatt en svært negativ holdningen til menn og analsex.

 

Hvordan vet du at kroppen ikke lagd for det? Så det er vel helt tilfeldig at man har g-punkt og man kan få orgasme av analsex?. Grunnen til at det kan være ubehagelig for noen er pågrunn av holdningen som de selv kan takke seg selv for eller at de har valgt feil kjærester som faktisk er egoistiske brutale. Som de også kan takke seg selv for.

Endret av Lube
Lenke til kommentar

jeg har det.. og liker det..

 

men det er ganske rart hvordan det bikker på en nydelig balanse av vondt/godt.. enten er det jææævelsk vondt eller drit godt :p

 

jeg kommer veldig fort under anal, som gjør at gutten og må komme fort.. for rett etter jeg kommer så blir det driiit vondt å vi må gå tilbake til vaginal xD

 

men ja.. mest gode oplevelser.. var en gang hvor han bomma under litt brutal sex å jeg hoppa fremmover å skalla meg nesten i svime xD men som oftest så er det fantastisk!

 

å du får en så SYKT intens ogasme!! :D årh *drømme* :p

Lenke til kommentar

Å påstå at alle jenter kan trene seg opp til å like analsex, og å kalle jenter som av personlige erfaringer ikke liker det for forutintatte og fordomsfulle vitner i beste fall om umodenhet og manglende respekt og innsikt mht. andre menneskers meninger og erfaringer.

 

Noen elsker kebab, mens andre synes det er avskyelig.

 

Min nåværende samboer opplyste meg om at hvis jeg ikke kunne leve i et forhold uten analsex kunne jeg bare rett og slett finne noen andre, dette var før vi hadde hatt sex.

Hun har med gjevne mellomrom siden hun var ca 20 prøvd det med forskjellige personer, og innsett at hun ikke takler det.

Hun er nå 34.

Årsaken er ikke at man ikke har vært forsiktig nok, det gir henne ingen nytelse, bare ulemper.

Som hun selv sa, det er deiligere å klemme fingeren i døren.

 

At man ikke greier å respektere at folk har forskjellige preferanser også når det gjelder sex synes jeg er alarmerende.

Lenke til kommentar

men nå spørr TS om vi jenter liker det da..

 

så da vil jeg si at det er opp til jentene hva syn di har.. ingen syn er feil eller rette.. alle har rett til sine meninger på akk. hva di vil :)

 

å INGEN andre enn dem selv kan styre om di vil ha det eller ikke, eller om di skal like eller elske det..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...