Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Liker du analsex?


riple

Anbefalte innlegg

Å påstå at alle jenter kan trene seg opp til å like analsex, og å kalle jenter som av personlige erfaringer ikke liker det for forutintatte og fordomsfulle vitner i beste fall om umodenhet og manglende respekt og innsikt mht. andre menneskers meninger og erfaringer.

 

Noen elsker kebab, mens andre synes det er avskyelig.

Det er fullt mogleg å lære seg å like kebab.

Det faktum at mange liker analsex tilsier at det er mogleg å lære seg å like det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

d er jo en selvfølge at du skal gi d en real sjanse om du virkelig vil prøve..

 

men mange stopper lenge før det og..

 

 

samme med ØL, få som med handa på hjertet kan si at di likte og nøt den første slurken. noen tvinger i seg øl i evigheter for å like det. andre er avholds til di dævver..

Lenke til kommentar
Min nåværende samboer opplyste meg om at hvis jeg ikke kunne leve i et forhold uten analsex kunne jeg bare rett og slett finne noen andre, dette var før vi hadde hatt sex.

Hun har med gjevne mellomrom siden hun var ca 20 prøvd det med forskjellige personer, og innsett at hun ikke takler det.

Hun er nå 34.

Årsaken er ikke at man ikke har vært forsiktig nok, det gir henne ingen nytelse, bare ulemper.

 

Da bunner det mest sannsynlig ut i at hun rett og slett aldri egentlig har hatt lyst til det. Har man virkelig lyst, vil man finne nytelse i det.

Lenke til kommentar

Skulle vel egentlig ikke postet her siden jeg ikke er jente, men kan dele mine erfaringer.

Etter min erfaring så er det en del jenter som liker analsex (penetrering med penis). Men det er også en del som ikke kan fordra det selv med glidemiddel og oppvarming.

Men kos litt lett fingerkos er det de færreste som takker nei til. Enkelte har noen psykiske sperrer der også. Men når de opplever det på den rette måten som en del av en større opplevelse (les: kos med rumpa mens man har vanlig samleie f.eks.) så liker de fleste det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...