Gå til innhold

Venneliste MW2 (Xbox 360)


erlendo89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg må bare spørre litt om dette her nå. hmmm

 

jeg sliter VELDIG med forbindelsen på MW2 serverne online.

Jeg har ALLTID 1 eller 2 prikker!!!! hva er det som skjer? noen som har samme problem?

det lagger jo!!!

 

har aldri slitt med noen annet spill online før. verken cod 4 eller cod world at war...

hva skjer?

dette er på xbox.

Lenke til kommentar

Jeg har nå sjekket internett linja mi og den sier følgende:

30ms - download: 4.10mbs - upload: 0.40mbs

 

ser ikke noe problem med den? kanskje litt lite upload? denne skal vel egentlig være omkring 700kbps?

 

sjekket dette med NAT. Your NAT Type is Open... hvordan skifte til ikke åpen? bare for å prøve.... noen ideer?

Lenke til kommentar
Du vil definitivt ikke skifte til noe annet enn Open.

 

Linja di virker forøvrig helt grei. Sjekk hvilke land de med 4 streker er i fra. Dersom de er fra steder langt unna er nok det problemet. Med mindre du bruker trådløst til xboxen og har dårlig trådløs dekning der du har xboxen din.

 

ja, skal fåprøve å sjekket det. men har funnet ut at jeg spiller mye med amerikanere. og jeg fant ut enda en ting. skifta routern t en gammel router som ikke er trådløs, å da funket det bra! virker som jeg må åpne porter på den trådløse. hvilken port skal jeg åpne?

jeg bruker ikke trådløs på xboxen enda, har ikke fått i dette enda. hehe.

Lenke til kommentar

Matchfindinga er jo helt fucka, har du strict kan det ta flere minutter å finne noe som helst, det er også sånn at man bare ramler ut av en match sånn helt tilfeldig og får opp "unable to connect to host", selv om man tydeligvis har vært på hosten, så da gir det ingen mening. Håper virkelig de fikser dette.

Lenke til kommentar
Matchfindinga er jo helt fucka, har du strict kan det ta flere minutter å finne noe som helst, det er også sånn at man bare ramler ut av en match sånn helt tilfeldig og får opp "unable to connect to host", selv om man tydeligvis har vært på hosten, så da gir det ingen mening. Håper virkelig de fikser dette.

Strict NAT kan du fikse selv, du må åpne porter.

 

Porter:

UDP 88

UDP 3074

TCP 3074

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...