Gå til innhold

[Løst]vor skal eg kjøpe starcraft 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg bare lurer på om vor det er billigst og kjøpe starcraft 2 eg har spillt demoen for noen måner(har ikke hat penger til og kjøpe det :S) og det er bra så vor er det billigst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
eg bare lurer på om vor det er billigst og kjøpe starcraft 2 eg har spillt demoen for noen måner(har ikke hat penger til og kjøpe det :S) og det er bra så vor er det billigst?

Er du betatester av starcraft 2? Det finnes jo ikkje en demo av starcraft 2 enda etter det jeg har skjønt.

Edit:

Jeg vedder en cola på at ringenes11 ikkje har spillt demo av starcraft 2. ;)

Kanskje det var noe alkohol inne i bildet?

Endret av Nizzen
Skrevet (endret)

dere sjønner eg fikk ein demo av ein venn av mg...han sa det va starcraft 2 demo og det såg utt som de og :/ det kan vera starcraft 1 og men eg vett ikkje

Endret av ringenes11
Skrevet

Starcraft 2 har ingen lanseringsdato og beta'en har ennå ikke kommet ut. Bare på Blizzcon og ymse andre conventions har det vært mulig å få testet Starcraft 2, så en demo av Starcraft 2 har du med 99% sikkerhet ikke (da hadde jeg allerede visst om det :p ).

Skrevet (endret)

Den linken ba meg installere en Hotbar for å få lov til å gå til en eller annen nettside, så tror ikke det...

Edit: For ikke å nevne at linken går til starcraftz2.com, ikke starcraft2.com. Tvilsomt, for å si det mildt...

Endret av thecrow77
Skrevet (endret)

eg såg ein film på youtube netopp og det spile eg fikk var langt i fra starcraft 2

ps:eg kan ikkje spile det spille eg fikk av kompisen min..det blir bare svart sjerm og så må eg logge av :/.... han sente mg eit screenshot av detveg trode var starcraft 2 mn det var ikkje det...det var virus kødd :/

ps:han sente ikkje linken fra sida han bare sendte setup.exe og instaler te mg :/

Endret av ringenes11
Skrevet (endret)

Du fikk ikke tilfeldigvis dette som en link over msn?

EDIT: Har du i det hele tatt spurt kompisen din om dette spillet? Kanskje han har virus som automatisk sender link til alle i vennelista på msn.

Endret av BrokenTomato

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...