Gå til innhold

[Løst]Pris på endringsgebyr


sirtommen

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en tur til Praha. Turen er allerede bestilt og betalt av noen andre i deres navn.

Tur operatør er Reisefeber.

 

Nå når jeg ringte for å høre pris på endring av billettene til mitt navn, så fikk jeg beskjed om at det koster 300kr å endre navn hos Norwegian (fly), og i tillegg så skulle operatør ha 500kr, og operatør skulle ha 250kr for endring av navn på hotell.

 

Hvis jeg ringer norwegian selv, å endrer navn. Tror du det går an? Det er jo tross alt "mine" billetter, og det er norwegian som opererer med de. Hotellet kan jeg sikkert ringe å endre selv det og. Det gjør jo til at jeg sparer 1000kr. Noe som er halve billetten jeg skal betale i utgangspunktet!

 

Hva mener dere? Det er litt sykt å betale så mye for å endre navn på billetten?

Endret av Missy TommeN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på de billigste billetene hos Norwegian (og stort sett alle andre flyselskaper jeg har vært i kontakt med) så tar de betalt for å endre navnet på billetten så jeg regner ikke med det er noe du kommer utenom. hva gjelder pris på endringsgebyr på hotellet så er jeg ikke sikker hva de eventuelt tar.

 

Det er jo helt greit at Norwegian tar 300kr pr billett, men at reisefeber.no tar 500kr i tillegg!?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For å oppsummere hvordan det hele sluttet:

 

1. Jeg ringte til norwegian. Fikk de til å endre billettene direkte. Sparte 1000kr

2. Ringte hotellet for å endre direkte. De henviste til lastminute.com

3. Snakket med lastminute.com og de skulle endre billettene for 500kr.

4. lastminute.com gjorde ingenting, jeg snakka med hotellet og de sa det var samme hvilket navn de sto på så lenge jeg hadde gyldig voucher.

 

300kr pr billett. 2x t/r = 1200kr. Isteden for 2700kr som reisefeber skulle ha :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...