Gå til innhold

til sverige hurtigt og billig

sharkbite

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SamBell: så du synes at vi uten videre skal ta høyde for at alle andre bor på indre østland også?

Det eneste buss-selskapet jeg har funnet som kjører til Hjo er Västtrafik. såvidt jeg kan se må du komme deg til en eller annen svensk storby i nærheten (Buss/fly til Stockholm feks?) og ta buss videre derfra.

Skrevet
SamBell: så du synes at vi uten videre skal ta høyde for at alle andre bor på indre østland også?

Nei, jeg synes at de sombor der skal få øynen opp for at debattfora som dette er landsdekkende og vel så det.

Skrevet

da tror jeg det enkleste vil være å fly til Stockholm og prøve å ta buss derfra. billigste billettene jeg har sett med Norwegian er litt over 900 men det kan hende det finnes rimeligere billetter.

Skrevet
hva er den hurtigste og billingste måten å komme seg til sverige.... nermere bestemt hjö

Can you give me a link where I can buy/book a seat on a train Oslo - Stockholm at this price? On nsb it doesnt say anything about this train, it only gives you a link to an outside site and the price is way more expensive then 99kr.

Skrevet

ok, let me check. I remember that last time I've looked it was around 700 sek. Maybe it's this campain you're talking about.

Oslo - Gotheburg is 199 on nsb, regionaltog, that's for sure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...