Gå til innhold

Kan noen ramse opp noen gode zombie (virus) filmer?


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som er nevnt over, bortsett fra at jeg mener at Day of the Dead er en av de beste i serien, 28 Days Later er fantastisk.

Braindead, Night of the Living Dead, Shaun of the Dead, Evil Dead-filmene, Planet Terror, The Signal (til en viss grad), [Rec] og Invasion of the Bodysnatchers (1956, 1978).

 

Finnes en rekke flere filmer, og jeg skulle gjerne ha sett flere selv. Er visstnok en del bra ikke-engelskspråklige zombiefilmer.

Ta en titt her: http://www.horror-movies.ca/horror_15861.html

Lenke til kommentar
Dawn of the Dead (1978, ikke 2004 versionen)

Forøvrig synes jeg de ødela Dawn of the Dead med 2004 remaken, men så stiller jeg meg generelt skeptisk til remakes.

 

 

Helt uenig - Dawn of the dead, 2004-versjonen er utrolig kul. Fet story og skumle zombier :-) Har du ikke sett 1978 blir dette en hit ;-) Var det for meg i alle fall.

 

Dead set er vel fra i fjor, og er en miniseries. Litt blandete følelser for den, men verdt å se.

 

Land of the dead er oppfølgern til dawn of the dead. Jeg likte ikke helt utviklingen i filmen fra Dawn of the dead, men forsåvidt verdt å se den også.

 

Så Shaun Of The Dead nettopp, uff verste filmen jeg har sett på lenge. Et dårlig forsøk på en fjortiss-humor-zombie-film?

 

Helt uenig her.

Shaun of the dead er en parodi på Dawn of the dead og er absolutt verdt å se. Så lenge du vet du skal se parodi er denne å anbefale. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...