Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vista vil ikke skru seg av!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allright, det finnes en annen mulighet du kan prøve :

 

Gå inn i oppgavebehandling og steng en og en ting manuelt mens du prøver å slå av Vista, på denne måten bør det la seg finne den prossesen som stopper vista fra å slå seg av.

 

Det kan også være at du må gjøre noen forandringer på de tjenestene som er oppe og går.

Lenke til kommentar
Til alle som spør om så mye dritt som er koblet til:

Det er ingenting som er koblet til annet enn mus og tastatur, sier han.

Jeg har akkurat samme problemet

Jeg har også funnet ut hvorfor det skjer, og det er fordi Bill Gaytes fant opp Windows Vista.

 

sårææææ

Dura? Heng bra?

Stått opp med feil bein i dag?

 

Grunnen til at jeg spurte er at man ALLTID har mer koblet til enn det man tenker over i første rekke. Er ganske sikker på at han også har koblet til en nettverkskabel og f.eks en lydkabel også.

 

PCn min hang slik i går, og da var det fordi jeg hadde en USB-penn i en port som Windows prøvde å skrive/lese fra uendelig. Tok jeg ut pennen så avsluttet Windows med en gang.

Lenke til kommentar
Til alle som spør om så mye dritt som er koblet til:

Det er ingenting som er koblet til annet enn mus og tastatur, sier han.

Jeg har akkurat samme problemet

Jeg har også funnet ut hvorfor det skjer, og det er fordi Bill Gaytes fant opp Windows Vista.

 

sårææææ

Dura? Heng bra?

Stått opp med feil bein i dag?

 

Grunnen til at jeg spurte er at man ALLTID har mer koblet til enn det man tenker over i første rekke. Er ganske sikker på at han også har koblet til en nettverkskabel og f.eks en lydkabel også.

 

PCn min hang slik i går, og da var det fordi jeg hadde en USB-penn i en port som Windows prøvde å skrive/lese fra uendelig. Tok jeg ut pennen så avsluttet Windows med en gang.

 

Ja kinda : P

 

Jeg har hvertfall kun laderen koblet i og det samme skjer uansett. Vista blir ikke noe bedre selv detteproblemet løser seg, mener nå jeg : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...