Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, han er jomfru!


Optimistisk

Anbefalte innlegg

Det er absolutt ikkje krise viss du er 18 år og jomfru. Eg er ein gut på 26 og jomfru og har nettopp fått meg kjærast, så det er ingen grunn til å gje opp. Einaste problemet er at eg ikkje har fortalt det enno sidan eg er usikker på korleis ho vil reagere eller om ho vil tru på meg. Vi skal treffast på laurdag og har snakka mykje over msn om kva vi skal gjere, men ho veit ikkje at eg ikkje har opplevd dei tinga enno (men eg veit likevel kva eg har lyst til). Ho merkar vel at eg er uerfaren, så eg burde vel seie det? Er det nokon her som har støtt på denne situasjonen før?

 

Har du vært borti det kvinnelige kjønnsorgan før, da?

Om du har det, så vet du jo allerede liten om hvordan ståheien er.

Teknikker og alt sånn er det ikke sikkert en "erfaren" person heller er god på.

Snakk heller med kjæresten din underveis om hva hun liker, fordi det varierer fra person til person :)

 

Lykke til! :D

 

Eg har ikkje vore borti eit kvinneleg kjønnsorgan sidan eg blei født, men eg veit korleis det ser ut. Ho har vist meg sitt på webcam. :blush: Eg synst det er veldig greit å snakke om kva vi har lyst til å gjere på msn, så eg ikkje føler meg heilt rådvill når vi møtest. Skjønar jo at eg også må snakke med henne om kva ho likar underveis.

 

Takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Eg har ikkje vore borti eit kvinneleg kjønnsorgan sidan eg blei født, men eg veit korleis det ser ut. Ho har vist meg sitt på webcam. :blush: Eg synst det er veldig greit å snakke om kva vi har lyst til å gjere på msn, så eg ikkje føler meg heilt rådvill når vi møtest. Skjønar jo at eg også må snakke med henne om kva ho likar underveis.

 

Takk. :)

 

Da var det gjort! Eg hadde litt problem med å komme skikkeleg, men vi fann ei god stilling til slutt. Det vart iallfall ikkje skuffande for henne, slik eg var litt redd for. Ho blei overraska da eg sa at det var første gongen min, men eg fekk vite at ho også var like gammal første gongen (ho er litt eldre enn meg). Det er fortsatt eg som er mest "unormal", sidan ho er frå eit land der gjennomsnittleg debutalder for kvinner er ein del høgare enn for menn her, men det gjorde ingenting. :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Er ikke så big deal, men synes det er jævlig unødvendig av noen selvgode her og si: at dem som sier at dem ikke har hat sex før dem er 18, men har hatt sjangsen, det er bullshit for dem er får dårlige til og få seg noe... det er bare unødvending! hvem som helst kunne fått seg ett ligg før dem ble 18, og da jeg sier hvem som helst så mener jeg alle. tross alt flere horer her i landet, og er ikke noe problem og farte til ett partysted som kos og få seg litt mus.

 

Bedre att dem sparer seg til dem finner en som de har lyst til og innlede ett forhold til, en og stikke til bang kok og pule ei thai dame f.eks... er bare tragisk og dømme folk for slike ting, da kan jo den som er jomfru finne på noe annet som den andre personen ikke har og dømme den..

Lenke til kommentar

Er ikke så big deal, men synes det er jævlig unødvendig av noen selvgode her og si: at dem som sier at dem ikke har hat sex før dem er 18, men har hatt sjangsen, det er bullshit for dem er får dårlige til og få seg noe... det er bare unødvending! hvem som helst kunne fått seg ett ligg før dem ble 18, og da jeg sier hvem som helst så mener jeg alle. tross alt flere horer her i landet, og er ikke noe problem og farte til ett partysted som kos og få seg litt mus.

 

Bedre att dem sparer seg til dem finner en som de har lyst til og innlede ett forhold til, en og stikke til bang kok og pule ei thai dame f.eks... er bare tragisk og dømme folk for slike ting, da kan jo den som er jomfru finne på noe annet som den andre personen ikke har og dømme den..

At man er jomfru og har lyst på sex betyr ikke at man puler hva som helst, men jeg er enig i at holdingen mot folk som ikke har hatt sex er mindre koslig fra enkelte. Selv hadde jeg ikke sex før jeg var 18, men når jeg ser tilbake var det ikke pga. mangel på sjangser, men heller at jeg ikke så sjangsene når de var der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg selv er 23 og fortsatt jomfru. Jeg tør ikke pga: få barn med en dame jeg ikke vil dele livet med, ons der damen vet ikke at jeg er faren til hennes barn, hiv, ingen prevensjon er 100% sikre.

Men for ca halv år siden traff jeg en dame og ble kjent etterhvert. Nå vet jeg at jeg vil dele livet med hun og få barn så snart som mulig hehe. Er absolutt sikker at hun er den rette :-D . Jeg har hintet litt til henne og litt rett på sak. Hun skjønte til slutt, men ble ikke skremt. Hun er 20, jeg er 23.

Endret av Qwseyvnd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er så mange her som skriver at de er sååå bekymret for at de fortsatt er jomfru, enda de er hele 17/18/19 år.. I tillegg virker det som det er veldig mange her inne som mener at dersom dette er tilfelle, må det være noe galt med deres sosiale antenner. Mener virkelig flertallet her inne dette?

 

Jeg vet at dersom jeg hadde møtt en 19åring jeg hadde likt, så hadde jeg gitt faen i om han var jomfru eller ikke. Er det virkelig såå big deal som folk skal ha det til?

Selfølgelig. Hvis man ikke følger normen, så er det noe galt.

Lenke til kommentar

Jeg selv er 23 og fortsatt jomfru. Jeg tør ikke pga: få barn med en dame jeg ikke vil dele livet med, ons der damen vet ikke at jeg er faren til hennes barn, hiv, ingen prevensjon er 100% sikre.

Men for ca halv år siden traff jeg en dame og ble kjent etterhvert. Nå vet jeg at jeg vil dele livet med hun og få barn så snart som mulig hehe. Er absolutt sikker at hun er den rette :-D . Jeg har hintet litt til henne og litt rett på sak. Hun skjønte til slutt, men ble ikke skremt. Hun er 20, jeg er 23.

 

Kondom?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg selv er 23 og fortsatt jomfru. Jeg tør ikke pga: få barn med en dame jeg ikke vil dele livet med, ons der damen vet ikke at jeg er faren til hennes barn, hiv, ingen prevensjon er 100% sikre.

Men for ca halv år siden traff jeg en dame og ble kjent etterhvert. Nå vet jeg at jeg vil dele livet med hun og få barn så snart som mulig hehe. Er absolutt sikker at hun er den rette :-D . Jeg har hintet litt til henne og litt rett på sak. Hun skjønte til slutt, men ble ikke skremt. Hun er 20, jeg er 23.

 

Kondom?

kondom er ikke 100% sikkert.

finnes ingenting som er 100% sikkert unntatt å være avholds.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...