Gå til innhold

Guttetur: Hvilke land skal vi reise til?


Anbefalte innlegg

Hmm, jeg og mine to kamerater har planlagt å se litt av verden, men er egentlig ikke så sikre på hvilke steder det er som vi skal besøke. Vi er noe økonomisk begrenset, så blir nok ikke noe luksusferie. Uansett vil jeg gjerne høre forslag om hvilke land som er spennende å besøke. Det skal være litt rimelig med tanke på fly, hotell og slikt. Hittil har Roma og London stått på toppen av lista... men hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste land er spennende, men dere får finne ut hva som lokker mest for dere. Smak og behag er veldig forskjellig. Uansett er det billig å reise nå for tiden om dere planlegger litt. Og det er masse byer i Europa som kan nås for en billig penge for eksempel med Ryanair.

 

Det er ofte tilbud til Tokyo for 4-5.000 så man trenger ikke betale det dobbelte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei, men det jeg nå lurer på er om det er åpent 20.des(altså en søndag). Hadde vært kjipt å bruke en dag på å ikke gjøre noe i London. Takker for svar.

En annen ting... vi skal bestille billetter fra ryanair.com, og skal reise fra "Oslo (Rygge)"... hvilken flyplass er det vi reiser fra da? Fra Oslo... eller fra Rygge i Moss? Litt sånn småforvirret...

Endret av Silfsurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...