Gå til innhold

Nye/gamle smileys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vet at dette er tatt opp mange ganger før, men mens lykkesruset ennå sitter i meg etter å ha sporet opp PHPbb v1-smileyene, greier jeg ikke å la være å foreslå at man bytter ut i det minste en god del av de nye smileyene med de gamle igjen. Jeg vet at det er veldig mange brukere som likte de gamle mye bedre - blant andre meg. Hva med å i det minste lage en poll om dette?

Gamle smileys finner du her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle iallefall ønske smiley'ene kunne dekke en linje i høyden slik at teksten ikke ser så "sprikende" ut når man skriver lange posts. Mulig det bare er en tvangstanke, men jeg syns det ser for j*vlig ut! :wink:

Skrevet

Jeg er enig med deg sosohal, de gamle var fetere (etter å ha sett gjennom de). Men hva har du gjort med avataren? Den gamle var konge! Skift tilbake gutt! Nå mener jeg ike du har den feteste på forumet lenger :grumpy:

Skrevet

gamle er best. de værste er de som er animerte. det skulle vært

straffbart å bruke mer enn 4 animerte smileys i en post:)

Skrevet

Er enig i at vi burde i allefall få satt inn noen av de gammle smilyene slik som

[*]:picon_razz.gif

Disse er da meget nøytrale smilyer. Og dessuten så har vi ikke noen smily for :mad:, og dagens :p stemmer jo ikke med :p-smilyen betyr heller.

Skrevet

Ja, om vi i det minste kunne få inn den gamle :mad:, hadde kun det vært en stor seier. Den vi har nå likner på en bikkje og ser uansett ikke mad nok ut.

Skrevet

Hva med å lage en side som har en oversikt over disse smilyene og når du klikker på en av de så blir det lagt inn url i clipboard med inkludert BBcode? (dvs IMG greia). Slik kan man lage en oversikt over masse andre smileys som er enkle å legge inn uten å måtte bry hw.no med det.. At de gidder å legge inn de gamle smilyene tviler jeg på..

Skrevet

nå har jeg vært vekke fra forumet en stund - trolig måneder, og verken hartge eller noen av de andre har fikset problemet _enda_? icon_eek.gif

er med på å få de gode gamle tilbake! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...