Gå til innhold

V - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting, har bare kommet til episode 3, så kan godt hende dette er noe vi får vite. Men jeg syns det er så mye prat om ting som har skjedd "før" (fifth colum, john may osv..), så jeg lurer på, har disse V folka kommet til jorden før og prøvd det samme de driver med nå? Men feila eller noe? Eller har de jobbet over mange år med å prøve å infiltrere oss, hvor de nå er i siste fase av denne "planen"? Det virker værtfall som at noe må ha gått galt, i og med at noen av disse romvesene har gått imot sitt eget folk og kjemper heller for menneskene, samt at det har vært en gruppe mennesker som ser ut til å ha vist om dette, så det må ha foregått noe før, som vi ikke har fått vite enda.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Eller har de jobbet over mange år med å prøve å infiltrere oss, hvor de nå er i siste fase av denne "planen"?

 

Ja.

 

Ang fifth column er det Visitors som gjerne vil bli på jorden, trives der osv og er imot planen til Anna.

 

Akkurat hvorfor kan jeg ikke si uten å røpe hva som vil skje (med forbehold om at tingene skjer i noenlunde samme form som den gamle serien).

Lenke til kommentar
Og herregud.. hun Lisa er definisjonen på strøken...

 

Jeg likte henne mye bedre i Smallville.

 

Har sett de to første episodene og en del av den tredje i strekk, men orket ikke mer. Det begynte bra, bortsett fra at det er liten vits med et mysterium når alle vet løsningen før serien i det hele tatt er begynt. Etter det bare surrer de rundt uten å gjøre noe som helst av interesse. Vil jeg ha dårlig såpe tar jeg heller noen episoder Hotell Cæsar eller Home and away.

Lenke til kommentar

Har sett de to første episodene og en del av den tredje i strekk, men orket ikke mer. Det begynte bra, bortsett fra at det er liten vits med et mysterium når alle vet løsningen før serien i det hele tatt er begynt. Etter det bare surrer de rundt uten å gjøre noe som helst av interesse. Vil jeg ha dårlig såpe tar jeg heller noen episoder Hotell Cæsar eller Home and away.

 

 

Ja vel? Kan ikke si jeg vet hvordan det hele kommer til å ende, dog de som har sett serien fra 1980 tallet eller når den ble laget, vet kanskje. Så sant du ikke tenker på noe mer spesifikk?

 

 

Edit: Man kan vel tippe seg frem til sånn noenlunde av hva greia er, men allikevel slik er det vel med det meste vi får servert idag.

Skal sies at den lille scene mellom Ryan og Valerie på slutten av siste episode var en smule teit, syns jeg. Men som en helhet så langt så liker jeg serien, selv om det er en del teite ting som dukker opp i blant.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Digger den, har sett gamleversjonen så vet jo noenlunde hvordan det kommer til å gå (med mindre de virkelig vrir og vender på ting).

 

Selve kjernehistorien om hva V'ene vil og hva de er ute etter ser ut til å være det samme ihvertfall :thumbup:

 

Jeg kan skrive det i en spoiler hvis det er noen som lurer på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...