Gå til innhold

Kandidaturtråden for Liverpool

Smågal

Gi din stemme til den du vil ha som formann for oss i TiA  

56 stemmer

1. 1. Formann i TiA

• Termo
      1
    • Jefecito
      19
    • Superparanoid
      10
    • ErlendRU
      3
    • Guttorm
      3
    • Jeg er uvitende og vil bare stemme på gøy..
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er stemmeberettiget?

I et valg er det ofte greit å ha et valgstyre, som tar i mot kanidater, bestemmer hvordan valget skal være,

godkjenner valget etc.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Makan til tråd-starting vi skal ha da.

Syns det holder med de nominerte som vi har nå jeg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Skal vi ha det sånn at vi får en som blir valgt, så får den brukeren med nest flest stemmer en slags vara-rolle? F.eks som kan steppe inn litt når hovedkandidaten er borte osv.

Dette er vel nominasjonstråden, og jeg har ikke gitt i fra meg min endelige stemme heller. Tror kanskje det blir mer oversiktelig om vi tar det hver for seg.

Skrevet

Tror vi er ganske klare for det, men først må vel de nominerte si ifra her om de vil/vil ikke. De mest aktuelle er vel Jefe, Guttorm, Superparanoid og ErlendRU.

Skrevet

Er alle disse fire aktive på forumet hele tiden?

Bare et spm som kan være lurt å stille slik at man ikke får en formann som i lengre perioder ikke er tilstede.

Skrevet

Om det er noen som virkelig vil så synes jeg det skal gå først. Jeg kan være, men det er hovedsaklig hvis det er mangel på kandidater som har lyst. Må gjerne hive opp en poll. :)

Skrevet

Poll er oppe, så får vi se hvordan det går. Har en følelse av at det kommer noen fra feks den kristlige delen av forumet og stemmer også, bare for gøy liksom.. :roll:

Skrevet

Nei, pollen/avstemninga er hovedsaklig for Liverpool-gutta, men i en poll er det jo umulig og avgrense det, i såfall burde avstemning skje skriftlig, kanskje..

Skrevet

Dette burde admin klare å fikse slik at kun de som er "liverpools" kan stemme.

Evt slik som det er tenkt i united tråden, skriftlig avstemming innad i tråden.

Skrevet

Merker meg at pollene er oppe for avstemming ang. kandidater til formann-vervet. Vennligst ta dette seriøst og stemm kun de personer som står for ditt lag.

Valgfusk vil ikke bli tolerert..

Mvh

Jarmo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...