Gå til innhold

Blu-ray Disc - Tilbudstråd! [Les regler i 1. post]


Raste

Anbefalte innlegg

Jeg gjør ihvertfall. Kan ikke huske sist jeg brukte play.com.

 

Shit, glemte reglene, må visst være tilbud i hver post. Vel, får ta noe random... du får Underworld Trilogien til £11.66 eller ca. 110,- hos Amazon UK.

Jeg foretrekker faktisk Play.com. Gratis frakt til Norge.

 

Amazon.co.uk har også gratis frakt til Norge. Blir faktisk billigere, da dem trekker ifra VAT itillegg.

Apocalypse Now (Two-Disc Special Edition) [blu-ray] (1979) (Sonefri) - 125,- inkl frakt.

 

Edit: Ikke gratis på alt antageligvis. Noe får man muligheten på, men andre ikke.

 

Endret av Mr. BadSmile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harry Potter Complete Box Set 1 - 6 (7 Discs) (Blu-ray) £17.99 @ Play.com

 

Tilbudet er KUN i dag.

Samme fås for £16.97 hos Amazon.co.uk (inkl frakt).

Hvis man legger vil en billigfilm til så sparer man også frakten på ca £2.

 

Beklager, tok et raskt søk. Men fant ingenting billigere enn £26 elns..

 

Beklager, men da har du ikke tatt ett raskt søk en gang...

 

Harry Potter Collection - Years 1-6 [blu-ray]

 

Opprinnelig £17.99, etter VAT fratrekk + frakt £16.97.

 

Den lar seg ikke kjøpe akkurat nå ser jeg, men da jeg var innom den tidligere i dag sto det at den var in stock igjen 20. februar. Så den lar seg nok bestille igjen rimelig kjapt!

 

 

Glemte denne forresten;

Hannibal Lecter Trilogy (3 Discs) (Blu-ray)

 

Dagstilbud kun i dag hos play, til £15.99

 

(amazon england tar til sammenligning £25.49 for den)

Endret av Hrundi V. Bakshi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lethal Weapon / Dødelig Våpen filmene hos Amazon UK til £25, som etter fratrekk av britisk moms, blir £20.83, altså godt under 200,-. Frakt er i tillegg gratis.

 

Slettes ikke verst for de 4 filmene på BD + en ekstra disc med bonusmateriale. De separate utgivelsene som eksisterer i Norge, har dårligere PQ og mindre ekstramateriale.

 

Og denne utgivelsen har norsk tekst.

 

Om du ikke allerede har gjort det, løp og kjøp. ;)

Lenke til kommentar

Over $25 gjelder kun US adresser så vidt jeg har forstått.

 

Det stemmer.

 

Lethal Weapon / Dødelig Våpen filmene hos Amazon UK til £25, som etter fratrekk av britisk moms, blir £20.83, altså godt under 200,-. Frakt er i tillegg gratis.

 

Slettes ikke verst for de 4 filmene på BD + en ekstra disc med bonusmateriale. De separate utgivelsene som eksisterer i Norge, har dårligere PQ og mindre ekstramateriale.

 

Og denne utgivelsen har norsk tekst.

 

Om du ikke allerede har gjort det, løp og kjøp. ;)

 

Har UK "boksen" selv, og den er vel verdt pengene. (EDIT; jeg har også den tynne utgaven av de to UK utgivelsene, og jeg liker den!)

 

Noe som evt. kan vurderes for de som vil vente og/eller ikke ta en doubledip; WB har annonsert at alle LW filmene + Casablanca skal gå i hi fra 28. mars i år og kommer ut igjen i 2012 i superduper utgaver... :roll:

 

Warner Home Video has announced a moratorium initiative starting March 28 for Casablanca and all four films in the Lethal Weapon series (of which only Lethal Weapon and Lethal Weapon 2 have been released on Blu-ray in the US). They will be re-released in 2012 in special anniversary editions, which will include "stunning remasterings, spectacular Blu-ray debuts, new special features, Ultimate Collectors Editions and more."

 

At the moment, there is no information as to whether these titles will be withdrawn in the US only or worldwide. It must be noted that the Lethal Weapon collection was released in late 2010 in the UK, France and Germany.

 

 

Ellers, for å holde seg innenfor trådens retningslinjer... så har amazon.co.uk en "2 for £15" kampanje just nu;

 

Two Blu-ray Titles for £15

Endret av Hrundi V. Bakshi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan forøvrig legge til at den Lethal Weapon "boksen" (er egentlig ikke en boks per se, siden alt er i ett enkelt cover), har ihvertfall to forskjellige utgaver i UK. Jeg har hatt begge, og de ser slik ut:

 

zcC0N.jpg

 

kDTzK.jpg

 

SoJuQ.jpg

 

Evt7T.jpg

 

Den som Amazon UK selger nå, til £20.83, er den tykke utgaven. Personlig foretrekker jeg den tynne, det er den som kom først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...