Gå til innhold

Blu-ray Disc - Tilbudstråd! [Les regler i 1. post]


Raste

Anbefalte innlegg

Da åpner jeg en ny tråd mtp. at den første ble veldig rotete og mange begynte å spørre om

ting som ikke hadde noe med tråden å gjøre. Derfor ny tråd!

 

Regler:

- Hver post skal minst inneholde et tilbud

 

- Gjerne sett opp innleggene pent og oversiktlig

- Brudd på reglene vil bli rapportert og innleggene vil med stor sannsynlighet bli fjernet

 

Generelle diskusjoner rundt butikkene som har tilbud og tilsvarende kan tas i denne tråden.

 

blu_ray_logo.jpg

 

 

Så da sier jeg bare - post i vei med tilbuder :D

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

står også 199,- her

 

og ja på amazon.co.uk får du 3-disk versjonen for 171kr med frakt

http://www.amazon.co.uk/Transformers-Reven...1389&sr=8-4

 

play.com har 3-disk versjonen til 153kr med gratis frakt

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/8903204...en/Product.html

 

Transformers i england hadde norsk tekst så Revenge of the fallen vil også ha tipper jeg

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Fornuftige innlegg er flyttet over i eksisterende tråd. Retningslinjene sier at man ikke skal opprette flere tråder om eksisterende emne. Det at man "ikke er fornøyd" med eksisterende tråd gir en ikke rett til å bryte retningslinjene. Om man ikke er fornøyd, ta kontakt med original trådstarter for å evt. avtale en fornuftig løsning. Ta deretter kontakt med en moderator om man kommer frem til at en ny tråd skal lages og den gamle stenges Dersom det er umulig å få tak i original trådstarter, og tråden er gammel, ta kontakt med en moderator.

 

Edit:

 

Ser at stengeposten min var litt vag, skal skrive litt mer her. Poenget er ganske enkelt: Jeg har intet problem at det opprettes en ny tråd, og at trådstarter i den gamle tråden endrer sin. Men det skal _ikke_ skje fordi original trådstarter føler seg tvunget. Det skal ikke skje fordi en bruker syns det er en god ide og tvinger gjennom endringen. Det skal skje i minnelighet. Hører jeg noe fra begge trådstarterene som tilsier at man har kommet til enighet, ja så skal selvsagt tråden åpnes og ryddes. Så da hører jeg gjerne fra trådstarterene.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...