Gå til innhold

Jobb for 13 åring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok at lokal avisa kan være det beste alternativet. Ellers kan du være så heldig at du får en lager jobb på de forskjellige butikkene. Hvis det er mange eldre rundt deg, kan du jo hjelpe de litt. Handle, vaske, klippe plenen o.l.

 

Ikke lett når du er 13 år å tjene penger, så du må nesten ta det du kan. Det kommer fort flere muligheter =)

Lenke til kommentar
Tror nok at lokal avisa kan være det beste alternativet. Ellers kan du være så heldig at du får en lager jobb på de forskjellige butikkene. Hvis det er mange eldre rundt deg, kan du jo hjelpe de litt. Handle, vaske, klippe plenen o.l.

 

Ikke lett når du er 13 år å tjene penger, så du må nesten ta det du kan. Det kommer fort flere muligheter =)

 

okei ;) har vært litt inne på lokal avisen sin side men det stod ingenting om jobb.. men jeg hørte om noe som het norpost noen som vet om det er bra ?

 

 

 

Hvis du har en god innstilling er kanskje en jobb som vareplasserer i for eksempel elektronikkbutikker en mulighet? Ring rundt å spør, det setter de pris på!

 

Tar de imot 13 åringer i elktronikkbutikker da ?

Lenke til kommentar
Norpost er et helvette, dårlig betalt + at man må bruke hele dagen på å få ut de forbanna brosjyrene.

 

Måtte faktisk hjem å fylle på sykkelen 5-6 ganger den ene gangen jeg gikk... Slutta etter første gangen, makan til drittjobb...

 

okei..

da satser jeg ikke på det .. :p

 

men jeg har søkt på det da. for jeg trenger penger. men noen som vet hva du tjener i uken og i måneden sånn ca i norpost ?

Lenke til kommentar
Alt for lite i forhold til det slitet det er.

Har aldri vært kresen når det gjelder jobb, men sykkelen min kveltra og fikk den ikke opp uten å lesse av mesteparten. Sier litt om lassene jeg hadde hver gang jeg fyllte opp.

Ble et par hundrelapper fordelt over 5-6 timers arbeid.

 

okei ;)

Lenke til kommentar

Syter?

Det er slaveri, nothing else.

Om du synes den var lett har du nok fått ei grei lita rute, noe som Norpost ikke hadde her da jeg gikk (5-6 år siden).

I tillegg var det liek 50 kr timen jeg fikk.

 

Nei, takket meg til VG, halvtimes arbeid og 400 kr cash hver søndag. Miss 'em good ol' times.

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar
Syter?

Det er slaveri, nothing else.

Om du synes den var lett har du nok fått ei grei lita rute, noe som Norpost ikke hadde her da jeg gikk (5-6 år siden).

I tillegg var det liek 50 kr timen jeg fikk.

 

Nei, takket meg til VG, halvtimes arbeid og 400 kr cash hver søndag. Miss 'em good ol' times.

 

jeg går med VG i 3 timer å tjener 150-200kr -.- drittjobb

Lenke til kommentar
Syter?

Det er slaveri, nothing else.

Om du synes den var lett har du nok fått ei grei lita rute, noe som Norpost ikke hadde her da jeg gikk (5-6 år siden).

I tillegg var det liek 50 kr timen jeg fikk.

 

Nei, takket meg til VG, halvtimes arbeid og 400 kr cash hver søndag. Miss 'em good ol' times.

Ingen som tvinger deg vetu. Jeg hadde heller ingen liten rute. Rundt 300 hus.

Ta Norpost du TS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...