Gå til innhold

Nå kan du oppdatere HTC Magic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så HTC bare hopper galant over Donut?

Ryktene om at det skulle komme en oppdatering(den som kom nå) har jo versert en del måndeder og den skulle vel opprinnelig være ute i september?

Blir vel Eclair til sommeren da...så rask som HTC er..

kommer sikkert donut til magic men ikke hero.

De må jo lage nytt sense for å få det til 1,6.

 

Men personlig kan jeg leve med 1.5 til 2.0 kommer ut vis de har starta å lage det nå

Lenke til kommentar
Riktignok har Hero noen leie oversettelser på noen steder i menyen, men det snakker vi ikke om...

 

Det er noen snodigheter på Magic også: De har f.eks. oversatt "Tap to compase" med "Bank for å lage" :-)

 

Hehe reagerte på den jeg også. Til og med Google Translate har en bedre oversettelse (Trykk for å komponere).

 

http://translate.google.com/translate_t?pr...istory_state0=#

Lenke til kommentar
Når det advares om at oppgraderingen "will erase any data stored on your phone", hva slags data er det vi snakker om?Og hvordan tar man enkelt backup av HTC-mobiler?

 

Jeg har tatt oppgraderingen. Jeg synes den var vel verdt det. Sleit tidligere med å kjøre HTC sync. Om det skyldtes os eller antivirus vites ikke. Jeg skulle uanz reinstallere maskinen min.

 

Nå la jeg inn htc sync på Win 7 og det fungerte utmerket. OBS! Installering skal skje uten antivirus påslått.

 

Lastet deretter ned den nye Rom'en og gikk i gang.

Hva blir borte ved en slik oppdatering?

Hos meg: Meldinger og Programmer.

Alle kontakter, kalender og e-post hentes jo fra google så de er inne på 10 minutter. Musikk og bilder ble liggende pent og rolig på micro-sd'en Hadde laget meg en liten liste over programmene jeg hadde tidligere og begynte å laste dem ned via WLAN. Det tok vel også ca 10 minutter.

 

Jeg synes det egentlig var rimelig greit å få satt opp hele sulamitten på 20 minutter.

 

Hva funket ikke? Har tidligere brukt buddy runner, men den ble visst gjemt for meg med det norske språksettet. Også har også jeg "placehoder" smurt ut i kalenderen. Synd!

 

Da jeg hadde engelsk ROM brukte jeg tastaturet til Trygve Aaberge (Scandinavian keyboard), men nå som det er norsk ordliste inne er original tastaturet å foretrekke. Først og fremst fordi det har bedre plassforhold og bedre respons, men også fordi det lærer ord. Bare det er verdt oppgraderingen. Skrivehastigheten stiger med minst 50% og følelsen er langt bedre.

Endret av thor_egil
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Endelig kan du få HTC Heros brukergrensesnitt i HTC Magic.

 

 

 

Les mer

 

 

Veit ikke helt jeg. Sendte mail til HTC og fikk dette svaret:

Thanks for your email.

 

I do not know where you heard this rumour, but i am afraid it is just that.

 

There are no plans that we are aware of to release Sense on the Magic in Europe.

 

Best regards,

HTC Technical Support

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Jeg har oppdatert. Den inneholder verken Donut eller Sense. Det eneste jeg umiddelbart kunne se var støtte for Norsk i menyene.

 

Hvor fikk du tak i den oppdateringen og hva heter den?? Jeg har sitti her i lange tider nå å prøvd å finne oppdatering for å få norsk meny på HTC Magic'en jeg kjøpte til kjæresten min til Jul, men har fortsatt ikke funnet noenting. Jeg har søkt og søkt, både på google og på HTC sine hjemmesider, jeg spurte også en som jobber på Lefdal der jeg kjøpte den og han sa jeg måtte søke på sidene til HTC (som for resten er så latterlig dårlig at det halve kunne vært nok). Så man kan trygt si at jeg trenger hjelp til å finne oppdateringen så hvis du har en link hadde det vært fint! Vi lastet ned den ROM oppdateringen som oppdaterer programmene på telefonen etter hva jeg fant ut (jeg trodde det var den som ga norske menyer, men tydlighvis ikke).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...