Gå til innhold

Nå kan du oppdatere HTC Magic


Anbefalte innlegg

Jeg har oppdatert. Den inneholder verken Donut eller Sense. Det eneste jeg umiddelbart kunne se var støtte for Norsk i menyene.

Sjekk om du har fått støtte for deling av internett over usb.

Det var no some var kommet eksta i heroen vertfall.

 

Skulle oppdatere magicen min selv i dag men htc sync liker tydelig vis ikke win7:/

 

Sense har kommet i et land men ikke 100% sikker hva, men her er hva HTC la ut på twitter:

htc If you've got a Chunghwa HTC Magic, your Sense update is here! http://bit.ly/4fLQFY

 

Men sense er enda litt treit etter min mening, føler magicen var mye raskere.

Men den liker seg ikke så godt etter en liten tur i vasken.

 

Men er det andre som har hatt problemer med Magic og auto søking av nett i utlandet?

Får opp en haug me feilmeldinger når jeg skulle søke + den kommer at sim ikke støtter det og det nettet :S

Men stappa sim korte i en gammel SE mobil så kom jeg på de andre netta.

 

Men er mye om og men om 1,6 vil komme til hero, men menter htc la ut noe om 1,6 kernel til hero på twitter her en dag.

 

En stor fordel med sense er vertfall alle ekstra tingene du kan gjøre i kontaktene og sånn.

Litt kjekt når du kan adde profil bilde fra facebook orginalt i menyen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk om du har fått støtte for deling av internett over usb.

Det var no some var kommet eksta i heroen vertfall.

 

Skulle oppdatere magicen min selv i dag men htc sync liker tydelig vis ikke win7:/

 

Koblet telefonen til en PC som ikke hadde nettilgang, men fikk ikke til deling av internett. Det kan selvfølgelig ha noe meg meg å gjøre og ikke telefonen... Hvordan gjøres det på Hero?

 

At man ikke kan oppgradere med Win 7 var ikke bra. Jeg synes det er utrolig dårlig av HTC å ikke støtte Linux (det er jo tross alt en Linux-basert telefon) og at de ikke støtter Win 7 enda heller synes jeg også er temmelig slett arbeid.

Lenke til kommentar

Dette var skuffende. Inneholder endel oppdateringer, men er jo ikke Android 1.6 som alle har ventet på siste måneden. Virker som HTC følger en oppskrift for hvordan få misfornøyde kunder.

 

På den positive siden ser det ut til at det endelig har blitt støtte for WPA2-Enterprise, og som mange sier er ordboken kraftig forbedret.

Lenke til kommentar
At man ikke kan oppgradere med Win 7 var ikke bra. Jeg synes det er utrolig dårlig av HTC å ikke støtte Linux (det er jo tross alt en Linux-basert telefon) og at de ikke støtter Win 7 enda heller synes jeg også er temmelig slett arbeid.

 

Det stemmer ikke, oppdatering og sync fungerte fin på min pc med windows 7.

Lenke til kommentar
Sjekk om du har fått støtte for deling av internett over usb.

Det var no some var kommet eksta i heroen vertfall.

 

Skulle oppdatere magicen min selv i dag men htc sync liker tydelig vis ikke win7:/

 

Koblet telefonen til en PC som ikke hadde nettilgang, men fikk ikke til deling av internett. Det kan selvfølgelig ha noe meg meg å gjøre og ikke telefonen... Hvordan gjøres det på Hero?

 

At man ikke kan oppgradere med Win 7 var ikke bra. Jeg synes det er utrolig dårlig av HTC å ikke støtte Linux (det er jo tross alt en Linux-basert telefon) og at de ikke støtter Win 7 enda heller synes jeg også er temmelig slett arbeid.

 

Jeg installerte oppdateringen med Win 7. Husker jeg slet litt sist gang, husker ikke helt hvordan jeg fant rett versjon av htc sync, men fant den på nettet en plass

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å bruke kalenderen etter oppdateringen? Uken starter på Søndag og når man oppretter ny avtale viser datoen "PLACEHOLDER". Tror HTC har glemt litt koding...

 

Kalenderen fungerer helt fint hos meg. Dette med søndag som første dag i uken kan muligens justeres i tid/dato instillinger. Pass f.eks. på å velge rett tidssone osv.

Lenke til kommentar
Æhhh..hvordan får man Root nå da?

Er så misfornøgd at jeg vil legge inn igjen Hero...sist gikk jo det som en drøm, men nå er det bare FAIL....

 

Installerer du denne ROM-oppdateringen vil den overskrive det som er på telefonen fra før av. Vil du ha root på telefonen bør du styre unna denne oppdateringen og heller bruke event. oppdateringer fra den/de som har utgitt din nåværende ROM.

Lenke til kommentar
Sjekk om du har fått støtte for deling av internett over usb.

Det var no some var kommet eksta i heroen vertfall.

 

Skulle oppdatere magicen min selv i dag men htc sync liker tydelig vis ikke win7:/

 

Koblet telefonen til en PC som ikke hadde nettilgang, men fikk ikke til deling av internett. Det kan selvfølgelig ha noe meg meg å gjøre og ikke telefonen... Hvordan gjøres det på Hero?

 

At man ikke kan oppgradere med Win 7 var ikke bra. Jeg synes det er utrolig dårlig av HTC å ikke støtte Linux (det er jo tross alt en Linux-basert telefon) og at de ikke støtter Win 7 enda heller synes jeg også er temmelig slett arbeid.

 

Jeg installerte oppdateringen med Win 7. Husker jeg slet litt sist gang, husker ikke helt hvordan jeg fant rett versjon av htc sync, men fant den på nettet en plass

 

Er vertfall egen meny for "mobile network sharing" inne i wireless controls på hero.

 

Jeg har lasta ned sist versjon av htc sync fra htc sine sider men den funker ikke vertfall.

men problemet er ikke selve sync, men driverene til magic som blir feil når jeg plugger i usb

 

Sjekk om du har fått støtte for deling av internett over usb.

Det var no some var kommet eksta i heroen vertfall.

 

Skulle oppdatere magicen min selv i dag men htc sync liker tydelig vis ikke win7:/

 

Koblet telefonen til en PC som ikke hadde nettilgang, men fikk ikke til deling av internett. Det kan selvfølgelig ha noe meg meg å gjøre og ikke telefonen... Hvordan gjøres det på Hero?

 

At man ikke kan oppgradere med Win 7 var ikke bra. Jeg synes det er utrolig dårlig av HTC å ikke støtte Linux (det er jo tross alt en Linux-basert telefon) og at de ikke støtter Win 7 enda heller synes jeg også er temmelig slett arbeid.

 

Jeg installerte oppdateringen med Win 7. Husker jeg slet litt sist gang, husker ikke helt hvordan jeg fant rett versjon av htc sync, men fant den på nettet en plass

 

Er vertfall egen meny for "mobile network sharing" inne i wireless controls på hero.

 

Jeg har lasta ned sist versjon av htc sync fra htc sine sider men den funker ikke vertfall.

men problemet er ikke selve sync, men driverene til magic som blir feil når jeg plugger i usb

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å bruke kalenderen etter oppdateringen? Uken starter på Søndag og når man oppretter ny avtale viser datoen "PLACEHOLDER". Tror HTC har glemt litt koding...

Uken har bestandig startet på søndag i min kalender på Magic, og gjør det fortsatt.

 

Alle steder i kalenderen hvor full dato vises, står det nå PLACEHOLDERplaceholder etter datoen. Så det kan virke som om HTC har glemt å fjerne litt dummy-kode, ja.

Lenke til kommentar
Æhhh..hvordan får man Root nå da?

Er så misfornøgd at jeg vil legge inn igjen Hero...sist gikk jo det som en drøm, men nå er det bare FAIL....

 

Installerer du denne ROM-oppdateringen vil den overskrive det som er på telefonen fra før av. Vil du ha root på telefonen bør du styre unna denne oppdateringen og heller bruke event. oppdateringer fra den/de som har utgitt din nåværende ROM.

 

Ja der kan du se...dritten funker ikke i det hele tatt, helvetes møkkatelefon..

 

Er som å flytte fra et palass og inn i et telt...synest at Hero'en funket bra, hadde noen bugs som jeg klarte å leve med, men nå er det bånn i bøtta..

 

Er det noen lure hoder her som har noe løsning på dette?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...