Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Skrevet
I dag har jeg pinadø vært på nettet siden kl. 10.00... snart 12 timer det.... er det galskap eller? :p

Neeh.. rekorden min er vel forumhoring tre dager i strekk ^^

Aleks: aww :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag har jeg pinadø vært på nettet siden kl. 10.00... snart 12 timer det.... er det galskap eller? :p

Neeh.. rekorden min er vel forumhoring tre dager i strekk ^^

Aleks: aww :(

Ikke dårlig ;)

Jeg begynner å bli metta jeg nå.... men skal jo bygge maskin, så det er bare å lese videre ;)

Skrevet

PC-en er nok allereie lova bort til eit anna medlem i familien til ein latterleg låg pris :blush:

Eg skal aldri vera kjepphøg igjen og lova vekk premien dersom eg vinn :p Ta lærdom av dette ;)

Skrevet

Jeg satt i godstolen i 9 timer uten og reise meg engang^^ Skal nå sies at dette var på lan og min første erfaring med wow. I tillegg har jeg en imba blære.

Skrevet (endret)

Ble ikke no på meg heller idag. Kan uansett trøste meg med et i5 oppsett som dukka opp i posten=)

Endret av termi.-
Skrevet
PC-en er nok allereie lova bort til eit anna medlem i familien til ein latterleg låg pris :blush:

Eg skal aldri vera kjepphøg igjen og lova vekk premien dersom eg vinn :p Ta lærdom av dette ;)

Jeg topper budet, og tilbyr mine tjenester ift. overtaling o.l. av dette familiemedlemet ^^

Skrevet

Eg må nok diverre takke nei WheelMan. Så framt ikkje du byr, tja skal me seia 10 000 NOK, så blir nok PC-en i familien som eit symbol på at eg endeleg vann noko av litt verdi :p

Du hadde uansett ikkje klart å overtyda ho :!:

Skrevet
ingenting spennende denne super tirsdagen heller ...

Begynner desverre å bli et kjent problem, det der. Ser ut til at de er ganske likegyldige på det punktet, kan ikke huske at de har svart på kritikken.

PRen er vel god...

Skrevet

Skuffende, og jeg hadde det ikke morro i det hele tatt! SKUFFENDE! Den første supertirsdagen var konge, det var faktisk TILBUD, og ikke lame ting som en leselampe? blyantholder med aquarium ? Hva f...

SKUFFENDE

Skrevet

Fikk handlet mye morsomt jeg :)

Savnet dog de helt store tilbudene på harddisker. 100kr rabatt var ikke spesielt kult. Litt trist at prisene ikke var 100% oppdatert hele tiden heller.

Takk for en artig dag Netshop!

Skrevet
Når blir ordrene slått sammen slik at man f.eks. kan betale hele greia med kort?

Du må velge kontant betaling, og oppkrav. Så betaler du når varen er på postkontoret.

Skrevet (endret)
Når blir ordrene slått sammen slik at man f.eks. kan betale hele greia med kort?

Du må velge kontant betaling, og oppkrav. Så betaler du når varen er på postkontoret.

Det er jo idiotisk.. oppkrav er jo minst dobbelt så dyrt som vanlig frakt.

Da sletter jeg ordrene istedet. :(

Poenget var jo å velge "kontant" slik at ordrene kunne samles.

Endret av VinterUlv
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...