Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

post-10740-1256573015.jpg

Trodde det var en slik? som lå høyest på ønskelisten jeg, men kan jo ta feil [/ironi] :D

p.s. du gjetter aldri hva det er for noe

Endret av Mekkus
Skrevet

Kom med noen rå tilbud på DDR2 minne, hovedkort (intel 775 og am3), kabinett, psu og selvsagt Intel 80gb ssd gen 2.

Jobber natta, så håper de kjører et samleopplegg på alle tibudene på kvelden, da jeg står opp sent.

Skrevet

Ekstern harddisk på 1tb hadde passet meg meget bra.

Spm: Finnes det noen eksterne harddisker som ikke trenger egen strømførsel? Som får strømmen gjennom usb'en.

Skrevet
Ekstern harddisk på 1tb hadde passet meg meget bra.

Spm: Finnes det noen eksterne harddisker som ikke trenger egen strømførsel? Som får strømmen gjennom usb'en.

De fleste 2.5" diskene tar strøm gjennom USB.

Skrevet

Har allerede brukt naermere fem tusen der den siste maaneden. Jeg haaper regelrett at de ikke har noen tilbud som vil friste for mye. XD Ett billig 5750 eller 5850 vil jeg derimot ha vanskelig for aa motstaa.... *hint hint*

:innocent:

Skrevet

Laptop med 11,6-12,1 - 1366x768 - Win7 er sikker vinner for meg. Dama har snart bursdag, og dette sparer meg for mye stress om den er i boks allerede..

HD5870 (kanskje litt nytt til at vi kan forvente dramatiske priser, men men)

X25-M Gen 2 SSD

Stor TV man kan spille på (Ikke Samsung eller Sharp LED som har høy input lag.).

i5/i7 CPU med egnet HK og RAM.

Sist gang endte jeg opp med et jævla kjøleskap. Det kan dere få igjen. Jeg angrer.. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...