rema100 Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 er denne kniven ? hva slags kniv er det? står ikke noe om aoutokniv i lovboka?
rema100 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Skrevet 23. oktober 2009 Sprettkniv/springkniv er forbudt. hva er forkjellen mellom sprett åvspring ? vet du det?
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg brukte to ord for samme saken siden begge ordene er i daglig bruk.
morgan_kane Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Sprettkniv/springkniv er forbudt. E det forbudt uansett eller bare å bruke i offentlighet eller andre plasser hvor man omgås andre personer. eller kan jeg trykt ha en slik kniv i mitt eget hjem?
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Er ulovlig begge deler, men hva er oddsen for at politiet tar en razzia på huset ditt pga. du har en kniv liggende? Bare ikke bruk den, da får du ytterligere problemer.
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Sprettkniv/springkniv er forbudt. E det forbudt uansett eller bare å bruke i offentlighet eller andre plasser hvor man omgås andre personer. eller kan jeg trykt ha en slik kniv i mitt eget hjem? Vel. De er ulovlig, men tviler på du får besøk av onkel oliti om du bare har den på veggen uten å rpovosere noen.
Vice Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Slik jeg har forstått det er det forbudt å være besittelse av eller eie slike kniver, uansett hvor man ferdes.
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Stemmer fint det. Men har du den til pynt på veggen, er sjansen minimal for at noenting kommer til å skje.
rema100 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Skrevet 23. oktober 2009 Stemmer fint det. Men har du den til pynt på veggen, er sjansen minimal for at noenting kommer til å skje. er det noe fint å han en slik til pynt?
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 er det noe fint å han en slik til pynt?Nei. Vil si den gjør seg bedre til et angrepsvåpen eller selvforsvarsvåpen.
Vice Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Nei om man først har fått den inn i huset er det nok ikke noe problem i praksis. Er vel når man evt. prøver å importere den inn til landet at man kan få problemer. Er ikke sikker på om den da kun blir beslaglagt eller om man får en bot i tillegg.
Toast Is Pimp! Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 er det noe fint å han en slik til pynt?Nei. Vil si den gjør seg bedre til et angrepsvåpen eller selvforsvarsvåpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå