swirix Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Hei. Er på utkikk etter et ratt til ps3. Det skal være clutch, girspak etc. har jeg noen andre alternativer enn Logitech G25/g27? Noen som har et bra bilspill og anbefale? Mvh Tor Helge
Applebee Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Porsche 911 Turbo Wheel er vel det eneste alternativet til G25. Bilspill? Vel, siden du skal ha Clutch og slikt kan jeg vel anbefale Grand Turismo 5p, og NFS shift ser vel helt OK ut.
Liestöl Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Grand Turismo 5 + G25 er vell den mest realistiske pakka trur jeg? Lurer selv på om jeg skal kjøpe. Har Grand Turismo 5/p støtte for trykksensitiv clutch? Og har den en relativt realistisk følelse?
Applebee Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Spiller selv GT5p med G25, og det er en veldig bra kjørefølelse. Clutchen fungerer også veldig bra, men som alltid, så er det vanskelig å starte bilen normalt Har problemer med det i LFS og.
praystation Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Clutchen fungerer ikke på alle bilene i GT5P og du må manuelt koble den inn når du starter et race.
Applebee Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Trykk på trekant på rattet i begynnelsen av hvert løp for å koble den inn. Funker iaf på G25.
swirix Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 så på porche 911 turbo wheel, men ser ut til at det er sluttsolgt? er vel forsovidt bedre og legge litt penger i det først som sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå