Gå til innhold

Call of Duty Modern warfare 2 kommer på steam


Anbefalte innlegg

"If you hate going outside as much as we do and prefer to get your PC games via (legal) download sites, you will be happy to know that Activision's highly anticipated shooter Modern Warfare 2 will be released on Steam. This confirmation comes from Robert Bowling of the game's developer Infinity Ward in a chat with VG247.com

 

Of course the bigger question is not if the game will be made available via Steam but when. So far there's no listing on Steam to pre-order the game. Activision also has a history of releasing the PC versions of their titles late on the download sites. Indeed it was only this week that Wolfenstein appeared on Steam and Direct2Drive, nearly two months after the game shipped to the brick and mortar stores"

 

Takker og bukker

Endret av Moozoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen, absolutt ingen PC-Gamere med respekt for seg selv bør kjøpe dette spillet.

 

 

IW har sløyfet Dedikerte-servere som effektivt setter stopper for en god multiplayer opplevelse.

 

Så hold pengene tilbake til de tar til fornuft, og er man så dum at man betaler før dette er på plass så kan man takke seg selv når man sitter der med konsoll matchmaking som ikke fungerer overhode.

 

 

Jeg vil laste ned og spille singelplayer. Thats it.

Lenke til kommentar

For et halvt år siden var det ingen tvil om at jeg skulle kjøpe dette spillet. Nå er jeg ikke like sikker. Først nyheten om at Prestige Edition sannsynligvis ikke kommer til PC, og nå alt det tullet med dedikerte servere. Får det sannsynligvis til jul av en eller slektning, så det er ikke så farlig, men tror ikke jeg gidder å betale for noe utviklerne åpenbart ikke vil selge meg.

Lenke til kommentar

Mulig det. Han er jo bare community manager, så han har vel ikke tilgang på alle detaljene og/eller er med i besluttningsdelen.

 

Men se bare på hvordan de har opperert til nå. IWnet er ikke noe man kan lappe sammen på noen få uker. Dette har sannsynligvis vært med siden starten. Men kundene hører ikke noe om det før ca 3 uker før launch, og atpåtil fra en haltende community manager på en podcast der han nesten virker litt som om han ikke vet om han bør fortelle det eller ei?

 

Man kan nesten begynne å lure på om activision/IW ikke ville at PC spillerene skulle vite om IWnet før det var for sent (I.e. etter at de hadde kommet hjem og installert spillet på launchday) og at 402 forsnakket seg. Spesiellt mangelen på skikkelig kommunikasjon i etterkant av avsløringen tyder på at de ble tatt veldig på senga av at vi fant ut. Enten det eller de ble satt ut av reaksjoen vår. Men da vil jeg si at hvis de ikke forventet en reaksjon som denne, så har de rotet seg LANGT inn i konsollskogen og totalt glemt hvor de hadde sine røtter. - Sånn enda mer enn de allerede har ved å faktisk beslutte å kutte achillesen på PC MP opplevelsen og tror at PC spillere ville godta matchmaking...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Ingen, absolutt ingen PC-Gamere med respekt for seg selv bør kjøpe dette spillet.

 

 

IW har sløyfet Dedikerte-servere som effektivt setter stopper for en god multiplayer opplevelse.

 

Så hold pengene tilbake til de tar til fornuft, og er man så dum at man betaler før dette er på plass så kan man takke seg selv når man sitter der med konsoll matchmaking som ikke fungerer overhode.

 

 

Jeg vil laste ned og spille singelplayer. Thats it.

vil dette si at man ikke kan leie servere og spille matcher?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...