Gå til innhold

#Project: SigmaFlow Intercooler # Kommentartråd | Steelseries | Coolink sponsor.


Anbefalte innlegg

Den nederste viften bør kanskje monteres litt mer "vannrett" sånn at luften den blåser blir presset opp langs undersiden av laptopen i stedet for at en stor del av luften bare forsvinner rett ut på undersiden av laptopen. :)

 

Tror dette kan bli bra, og det kommer nok til å selge bra til alle som spiller på skolepc osv, de vi har her presterer å bluescreene når det blir spilt for tunge spill. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på skissen din i siste update. Er dette komponentene du har tenkt å bruke? Tror nok du kunne spart mye plass og penger ved å kjøpe inn en koblingsboks og noen kontakter osv. Mange av komponentene du har limt inn er lett å mekke selv, blandt annet USB forgrener og strømpadde.

Den største plass-synderen er nok det at alle komponentene skal ha hver sin trafo, hver sin strømkontakt osv.

Går utifra at dette egentlig var planen, og at det bare var en litt rask tegning? :p

 

Tror også jeg ville droppet laderen om jeg var dere. De utvikler noe SINNSYKT med varme, som alle sikkert vet. Disse har også en stygg tendens til å bli ødelagt etter kort tid, spesielt de universale. Ikke er de billige heller, og de fleste har nok sin egen lader uanset. :)

 

EDIT: Typo

EDIT2: Universal ladere fungere heller ikke på de fleste dell maskiner, grunnet en stygg liten id-chip.. :(

Endret av Joakimd
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Karbonfiberen burde være mere en tilstrekkelig for å holde kabinettet stivt og sterkt nok, glassfiber er ikke nødvendig å bruke.

Biltema har 2K epoxy og 190 gram karbonfiber, jeg har lagd mye deler av det til MC.

Ville feks lagd en form du trakk karbonen over, og skjært ut bunn etterpå.

 

th_18ed7049.jpg

 

th_e93cd498.jpg

 

Også finnes det gullfibersyntetforsterket karbon, for dem som er lei av vanlig.

th_8071db0d.jpg

 

th_2fdc251b.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Flott prosjekt!

 

Jeg tror det kan være viktig å fokusere på andre fordeler enn kun spilling. Spilling er det jo bare stort sett de yngre generasjonene som kan identifisere seg med. Jeg tror det hadde vært lurt å få frem litt flere av mulighetene i reklamefilmen som f.eks. bedre lyd, lys,fordelene med bedre kjøling og eventuellt bedre kontaktmuligheter (HDMI etc.)? for nå frem til en større brukergruppe.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Forresten, sjekket hjemmesiden, jeg har en sånn kul vifte på rommet mitt, den endrer farger.. Er en god del farger egentlig. Alle som var listet opp og mellomtingen på de forskjellige.

 

 

Husker ikke hva den heter, men kan ta en edit når jeg har sjekket, men først må lekser gjøres..

 

 

Det kan jo bli fint? For hvis du har flere endrer de farge samtidig også, så alt blir synkronisert.

Lenke til kommentar
Forresten, sjekket hjemmesiden, jeg har en sånn kul vifte på rommet mitt, den endrer farger.. Er en god del farger egentlig. Alle som var listet opp og mellomtingen på de forskjellige.

 

 

Husker ikke hva den heter, men kan ta en edit når jeg har sjekket, men først må lekser gjøres..

 

 

Det kan jo bli fint? For hvis du har flere endrer de farge samtidig også, så alt blir synkronisert.

wow, bra du engasjerer deg Danielgr, sitter og leser på prosjektene dine nå, og må si jeg er mektig imponert :)

 

Stå på, og følg også med videre her ;)

Lenke til kommentar

dfs802512m.jpg

 

Den her du tenkte på Danielgr?

Tror det er 80mm skjønner du, mens vi foretrekker 120mm for ultimate cooling! :D

 

hehe, med et bra forslag var det! ;D

 

Håper på flere svar folkens, vi skal på en fylkesmesse i marsj i Kongsten hallen, så hvis det er interesse for å kjøpe produktet, kan dere jo få en demo der, ellers er det bare å kontake meg på en eller annen måte, så skal vi få til noe ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...