Gå til innhold

#Project: SigmaFlow Intercooler # Kommentartråd | Steelseries | Coolink sponsor.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den siste updaten var sinnsykt kul! Skal de høytalerne være inni sigmaflow? Det var i allefall drit bra lyd på dem! Sett på noen andre kjølere på markede, de ser helt jævlig ut ikke noe som kan settes sammen med en ailenware pc. Så gleder meg til denne kommer ut! Blit helt sinsykt fe på lan da!

 

Dette må dere greie, fordi jeg skal ha en!

Lenke til kommentar

Det var i allefall drit bra lyd på dem!

 

Hvordan kan du si noe sånt ut ifra den videoen der? Lyden på videoen var jo mildt sagt elendig... Men jeg regner med at det låter mye bedre i virkeligheten ;)

 

Bare husk på at man må kunne koble til høyttalerne (regner med at dere bruker 3,5mm jack) på alle sidene av PC-en som skal stå oppå. Disse portene kan jo være bak, foran, høyre eller venstre hel avhengig av modellen som skal stå oppå SigmaFlow.

 

Lykke til videre!thumbup.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Takk for svar Meh! :D

 

Du er den første i kommentatråden som har brukt å kalle prosjektet for "SigmaFlow", noe som er 100% riktig! Kudos til deg, her har du en gave fra min side:

 

 

 

gift_surprise.jpg

 

 

 

Høyttalerne blir koblet opp via 1 USB kontakt fra venstre side, den vil kunne strekke seg til alle sider av PC-en, så lyd blir det :)

Endret av Frank James Lampard jr.
Lenke til kommentar

jeg mente ut ifra bilde kvalitent å greier så ser det ikke ut som om dette er tatt med et hd video kamera. Det jeg tenker på er at det ble sinsyk høy lyd. jeg skønte ikke helt det, de er jo så små! skurring å sånt greit nokk...det skjer til og med på noen gammle høtalere jeg har...men siden disse er nye som frank sa er det forhåpentlig vis ikke skurring i dem...

 

må tenke litt vøttø... veit ikke helt om du veit det men ikke all type film metoder recorder lyd så bra...

Lenke til kommentar

Takk for svar Meh! :D

 

Du er den første i kommentatråden som har brukt å kalle prosjektet for "SigmaFlow", noe som er 100% riktig! Kudos til deg, her har du en gave fra min side:

 

 

gift_surprise.jpg

 

 

 

Høyttalerne blir koblet opp via 1 USB kontakt fra venstre side, den vil kunne strekke seg til alle sider av PC-en, så lyd blir det :)

 

:wee: I like gifts! fun.gif

 

Bra at den kan kobles til flere sider av den aktuelle laptopen!

 

Hadde jeg brukt en laptop som arbeidsstasjon/hoved-PC skulle jeg nok vurdert å skaffe meg SigmaFlow, men jeg bruker for det meste den stasjonære til gaming, så jeg tviler litt på at jeg gidder å legge penger i en slik med det første... Dessverre!ermm.gif

 

EDIT: starvin marvin, høy lyd har ikke noe med bra lyd å gjøre :p Av erfaring blir ofte høy lyd dårlig om man ikke har riktig utstyr... Jo mer man forsterker et dårlig signal (fra f.eks. en laptop med dårlig lydkort) jo verre blir lyden, og jo bedre vil man legge merke til skurring e.l.

 

For å få god lydkvalitet burde SigmaFlow hatt er eksternt nettverkskort innebygget slik at man kan heve lydkvaliteten i forhold til det "normale" laptoper har å rutte med.

 

Kommer SigmaFlow til å ha noen kjøleløsning for laptoper med sidestilt vifte, eller vifte som blåser ut på baksiden?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Ja, hvis du er interessert i at f.eks viftene skal suge luft istedet for å blåse ut, så går det helt fint :)

 

Takk for kommentar !

 

Fortsett å kommenter folkens, har vist seg at worklog-en har fått mange fler views enn det vi hadde ambisjoner om =O

 

Det tror jeg ikke blir så lett å lage

Lenke til kommentar

Nei jeg tenkte mer på at man bare snur viftene slik at den suger luft istedet for å blåse jeg da :hmm:

 

Da skjønner jeg ikke helt hva du mener, om du vil ha det fra leverandøren (oss), så monterer vi viftene ferdig den veien du vil ha de, hvis ikke det er noe spesielle valg for å ha viftene sugende istedet for blåsende, så velger vi bare å sette viftene til å blåse utover.

 

Så da trenger jeg ikke å vinkle viftebladene, uansett så er det bare 3x120mm vifter, så om det er ønskelig, er det ikke så vanskelig å bytte vifter selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...