Gå til innhold

Hvordan går Razer Deathadder og myk musematte sammen?


Anbefalte innlegg

Heisann.:)

 

Jeg har en nesten helt ny Razer Deathadder og en IceMat som jeg har brukt med både Copperhead og Diamondback 3G. Musematten har fungert helt fantastisk, og den fungerer helt fantastisk med Deathadderen også (bedre enn med de forgående musene, selv Copperheaden og medfølgende IceMat-føtter). Problemet er at den til nå har spist disse teflonføttene, og det samme vil antagelig skje med Deathadderen også. Jeg behøver heller ikke å ha en så ekstremt glatt musematte til normalt bruk, så da leter jeg ettter en myk musematte å supplere med. En hard musematte vil vel være tullete, da den vil være nesten like grådig som IceMaten når det kommer til teflonføtter, righty?

 

Kriteriene for musemattene er egentlig bare at de er helt nøyaktige, men jeg vil ikke ha en musematte som føles ut som grøt å bevege musen i heller. Jeg er litt skeptisk til Razer og myke musematter fordi min gamle Copperhead absolutt ikke fungerte på dem. Det var snakk om svært dårlig glid og hakkende musepeker, men forhåpentligvis har dette bedret seg til nå ...?

 

De musemattene jeg har tenkt litt på er:

SteelSeries QcK+ - Den er billig, men det går vel kanskje litt utover kvaliteten også? Det at den er svært tynn er et stort pluss ergonomisk. Utelukket - se grunn under

QPad|CT (eller hva den kalles) - Denne har mange anbefalt, men Copperheaden hatet den ...

 

Så et lite tilleggsspørsmål: Har Razer myke musematter? Jeg antar at iallefall de vil fungere med Deathadder.

 

Takk på forhånd!

 

EDIT: Jeg har faktisk klart å få tak i en SteelSeries QcK+-matte, og den fungerte heller dårlig. På grunn av dårlig glid rykket pekeren en del.

Endret av Msurai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at du har valgt en ganske dårlig mus sånn i utgangspunktet. Det at du også påstår at icemat har vært fantastisk er vel å trekke den et lysår eller to for langt. synes bare at du skulle skaffe deg en skikkelig mus: http://www.hardware.no/artikler/verdens_fo...lti-touch/72671

 

Slik du snakker om dette temaet tror jeg ikke at du merker foskjell på et vanlig papirark eller noen skikkeilg matte. Derfor er spørsmålet ditt helt irrelevant.

Lenke til kommentar

Tror ikke vi skal dra strikken så veldig langt og si at Razor Deathadder suger her?

Det er selvfølgelig smak og behag når det kommer til en datamus, bruker selv Deathadder, har prøvd en rekke Logitech's og har aldri hatt sansen for noen av deres modeller.... ang. spørsmålet ditt vil jeg si at, JA Deathadder fungerer til mye matter...... Bruker selv ikke musematte, men bruker den rett på en semi-myk IKEA sofa og det fungerer perfekt.... Deathadder og Copperhead kan ikke sammenlignes når det kommer til bevegelighet på mykt underlag det skal jeg si deg...:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...