Gå til innhold

Astaro Security Gateway - Logge inn for økt på internett?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er en ting jeg lurer på med ASG. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men skal prøve (:

 

Dere har sikkert kjennskaper til hvordan man kommer på internett på flyplasser osv. Når du har med deg laptopen, booter opp og starter nettleseren for å surfe, på et nettverk som ikke er passordbeskyttet i seg selv, blir man automatisk sendt til en innloggingsside der man trenger brukernavn og passord for å få tilgang. Er det noen som vet som det er mulig å få til en lignende løsning med Astaro Security Gateway? Isåfall, kan du forklare det kort og greit hvordan man gjør dette?

 

Noen annen slags brannmur som kan dette?

 

Takker for svar (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Er en ting jeg lurer på med ASG. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men skal prøve (:

 

Dere har sikkert kjennskaper til hvordan man kommer på internett på flyplasser osv. Når du har med deg laptopen, booter opp og starter nettleseren for å surfe, på et nettverk som ikke er passordbeskyttet i seg selv, blir man automatisk sendt til en innloggingsside der man trenger brukernavn og passord for å få tilgang. Er det noen som vet som det er mulig å få til en lignende løsning med Astaro Security Gateway? Isåfall, kan du forklare det kort og greit hvordan man gjør dette?

 

Noen annen slags brannmur som kan dette?

 

Takker for svar (:

 

En stund siden jeg har brukt ASG, men jeg mener dette var mulig.

Gå til webadmin //IP:4444

Der har du noe som heter Astaro Appliance, hvor du kan sette opp forskjellige sikkerhetsrutiner for gatewayen.

Anbefaler uansett og ta direkte kontakt med ASG, da de er relativt raske på epostresponse og gir gode forklaringer.

Lenke til kommentar
En stund siden jeg har brukt ASG, men jeg mener dette var mulig.

Gå til webadmin //IP:4444

Der har du noe som heter Astaro Appliance, hvor du kan sette opp forskjellige sikkerhetsrutiner for gatewayen.

Anbefaler uansett og ta direkte kontakt med ASG, da de er relativt raske på epostresponse og gir gode forklaringer.

 

Takk for svar! Har kikket en del i konsollet til ASG, men ikke helt funnet ut av hvordan jeg setter det opp.

 

Har nå sendt en mail til Astaro (:

 

Takk for hjelpen!

Endret av Apple4thewin
Lenke til kommentar
En stund siden jeg har brukt ASG, men jeg mener dette var mulig.

Gå til webadmin //IP:4444

Der har du noe som heter Astaro Appliance, hvor du kan sette opp forskjellige sikkerhetsrutiner for gatewayen.

Anbefaler uansett og ta direkte kontakt med ASG, da de er relativt raske på epostresponse og gir gode forklaringer.

 

Takk for svar! Har kikket en del i konsollet til ASG, men ikke helt funnet ut av hvordan jeg setter det opp.

 

Har nå sendt en mail til Astaro (:

 

Takk for hjelpen!

 

Bare hyggelig. Syns jeg ikke kunne hjelpe mere, men så lenge siden jeg holdt på med ASG at jeg ikke helt husker hvor den lå. Men er 90% sikker på at det lå under Astro Appliance i webadmin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...