Gå til innhold

D-Disken min slettet?

frig2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på PCen i dag og den funket helt fint fram til jeg skulle restarte den. Når den hadde skrudd seg på var D-disken helt tom! :O Det har vært noe med PCen som ikke har stemt helt i det siste, så er mulig det har noe med det å gjøre. Har prøvd å restarte men den er fortsatt tom. Kjører akkurat nå en kontroll av disken for å prøve å finne feil og fikse den. Men er alt jeg hadde på disken borte nå? Eller er det noen mulighet for å få det tilbake? Hvis noen vet hva jeg kan gjøre, vær så snill å svar!

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan du legge ut bilde av diskbehandling ?

Se her :

Start > kontrollpanel > Administrative Tools > Computer Management > Disk Management (diskbehandling).

Eksempel på diskbehandling:

Computer-Disk-Management.PNG

Endret av johome
Skrevet

Du bør heller ikke foreta noen endringer (skriveoperasjoner) på disken, det kan gjøre det vanskeligere å gjenopprette filene senere.

Skrevet

Jeg kan ikke se noe gærnt med den disken.

Det står at det er 100% ledig på den , men det er allikevel fullt mulig å hente frem data fra den.

Foreslår at du prøver med Get Data Back for NTFS.

Programmet er gratis å prøve.

Skrevet

Holder på å kjøre programmet nå, og det får vel stå å kjøre i natt også. Får bare håpe det fungerer. Men tusen takk for kjappe svar, så finner vi ut om det funker i morgen!

Skrevet

Okei, nå har den funnet noe av det som hadde gått tapt, men allikevel bare rundt 6,3 GB. Vet du om det er mulig å finne mer om jeg kjører den en gang til? Eller noen annen måte jeg kan få fram flere av filene? Syns 6,3 GB var litt lite å recovre når jeg sikkert også må betale for i det hele tatt å kunne recovre filene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...