Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer det post i dag? Eller kan jeg spare meg den turen opp til postkassen?

Det kommer vel post både i dag og i morgen?

Venter fortsatt på min, jeg. Håper bare den kommer før den 29. for da må muttern sende den til meg.

Skrevet (endret)

*lunte opp til postkassa*

Edit: Der var det ingen gave. Men jeg har fått beskjed om at jeg kanskje blir innkalt til militæret neste år.. Jeg hadde planer om å gjøre ferdig utdannelsen min først, jeg :wow:

Endret av 2ball(s)
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Jeg synes vi skal vente lengre, ellers risikerer vi at folk forsnakker seg om lista, og røper noe for de som ikke har fått sin gave enda.

Endret av Slettet+5132
Skrevet (endret)

Siden det er såpass mange som ikke sendte før for noen dager siden, så tror jeg vi venter til vi nærmer oss nyttår. ;)

Kan godt ha en poll om det. :p

Endret av Latias
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Drit i poll, folk får heller klare å holde seg på pinebenken litt ekstra. Kan ikke vente noe annet når det har blitt så mange "forsinkelser" osv.

Skrevet

Det med poll var ironisk ment da, for folk kritiserte meg da jeg satte en påmeldingsfrist uten å ha spurt dem først. Mente at jeg hadde ødelagt tradisjonen ved å ta mine egne valg uten å spørre om alles mening. ;)

Skrevet (endret)

Spørsmål: Har man lo til å avsløre seg selv før listen er lagt offentliggjort hvis nissungen legger ut spørsmål i tråden?

Selvsagt ikke før i morra uansett da.

Endret av L4r5
Skrevet
Spørsmål: Har man lo til å avsløre seg selv før listen er lagt offentliggjort hvis nissungen legger ut spørsmål i tråden?

Selvsagt ikke før i morra uansett da.

Jepp, det får man. Synes dere har vært flinke med å holde ting hemmelig så det burde dere få lov til. ;)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg har ikke fått enda, siden det visstnok kom i retur til nissen min, men gjør ikke noe om jeg får åpne gave i romjulen isteden. :wee: Men min "nisseunge" har i alle fall mottatt det jeg sendte, da er jeg fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...