Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er viktigst for deg i en jente/gutt?


Kitteh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stram stump!

 

Men seriøst, 50/50 kropp og personligheit, og med personligheit meiner eg ærligheit, uavhengigheit...

 

Kunne aldri blitt ilag med ei jente som var deilig som faen men stokk dum, kunne heller aldri blitt ilag med ei veldig smart jente eg hadde alt i felles med, men som var ei heks på 120kg

 

Edit: top 3

Smart

Sporty

Pent ansikt

Endret av Juriloo
Lenke til kommentar

Gutter som er sjarmerende, god personlighet (snill, morsom, omtenksom) og selvsagt ... et pent ansikt og en fin kropp skader jo ikke.

 

Meeen det er ofte slik at om personligheten er veldig bra, så gjør det at man faller lettere for utseendet også. På grunn av sjarmen som lyser igjennom. :) akkurat på samme måte som at en utrolig digg og kjekk gutt som oppfører seg som en drittsekk og skikkelig idiot ofte mister det gode utseende litt pga mangel på god personlighet.

Lenke til kommentar

1. Persoligheten

2. Utseende

3. Økonomien

 

e to øverste er vel de som teller mest, personligheten har vel alt og si, men utseende er heller ikke irrelevant.

 

 

Det jeg ikke skjønner er at mange vektlegger intligens såpass mye, om vedkommende har 85 eller 110 IQ ser jeg ikke helt hva som har noe å si.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

1. IQ over 115

2. personlighet

3. utseende

 

Forskjellen i intelligens mellom en person med 85 og 110 iq er STOR... Hadde du klart å være kjæreste med en med 75 iq, noe som er rett over grensen til tilbakestående?(Sett at du har 100 iq)

En med 85 iq vil være stokk dum, mens en med 110 iq er vanlig+

Endret av aleksander95
Lenke til kommentar

1.Har sin egen personlighet

2. Ikke være ei plastikkdokke

3. at hun er til og stole på.

 

I mitt tillfelle så er det det som mellom ørnene som går fremfor utsende!

 

om alle punktene klaffer så er gjenstår det bare hvor godt vi fungerer sammen :)

 

 

bare meg igjen :)

Lenke til kommentar
Stram stump!

 

Men seriøst, 50/50 kropp og personligheit, og med personligheit meiner eg ærligheit, uavhengigheit...

 

Kunne aldri blitt ilag med ei jente som var deilig som faen men stokk dum, kunne heller aldri blitt ilag med ei veldig smart jente eg hadde alt i felles med, men som var ei heks på 120kg

 

Edit: top 3

Smart

Sporty

Pent ansikt

 

Enig...

Lenke til kommentar

Helt klart personligheten som teller mest.

 

Top 3:

1. Personligheten, som sagt. Må være morsom, smart, osv.

2. Sporty, altså like og drive med sport, og MÅ ha konkurranseinstinkt så det holder, jeg har nemlig det største konkurranseinstinktet jeg tror finnes, hun må være likedan og hun må være en dårlig taper, hun må iallefall ikke synes det er "greit" og tape

3. Familien hennes. De må naturligvis like meg, være åpne, hyggelige osv. Hvis dette klasifiseres som "jenta" :p

Lenke til kommentar

1. Personlighet (Tillit, Humor, Oppførsel osv)

2. Utseende/Intelligens har en del å si, hadde aldri vært sammen med ei dundre på hundre

3. Holdning. At hun er moden og at holdningen hennes er god.

selvsagt er det flere ting som slår inn, men siden det bare var tre punkter :)

Lenke til kommentar
Forskjellen i intelligens mellom en person med 85 og 110 iq er STOR... Hadde du klart å være kjæreste med en med 75 iq, noe som er rett over grensen til tilbakestående?(Sett at du har 100 iq)

En med 85 iq vil være stokk dum, mens en med 110 iq er vanlig+

Du vet at mennesker har mange forskjellige intelligenser? En standard IQ test beregner som oftest den logiske og matematiske intelligensen din. Så om en person har 140 IQ betyr det ikke at han er smartere enn en person med 90 IQ hvis man ser på det totale perspektivet. Selvfølgelig har han med høy IQ evnen til å mestre slike oppgaver på en helt annen måte, men å klassifisere mennesker ut ifra IQ er ikke særlig smart.

 

Uansett, tilbake til tråden, det meste som er sagt må jeg si meg enig i. :)

Lenke til kommentar

Utseende sier litt som førsteinntrykk, men personligheten betyr egentli mest. Kan lett falle for en jente jeg egentli ikke finner attraktiv i starten, men vis jeg blir godt kjent med henne og personligheten er god så ligger det til rette for noe.

 

Men det viktigste med en partner for meg er å vise følelser tilbake. De fleste som kjenner meg trur jeg er en tøff og hardbarka fan pga at jeg er ganske stille og maskulin bygd. Men dama mi er virkelig den eneste som vet hvor følelesmessig jeg er :love: på positive og negative sider

Lenke til kommentar

* Personligheten

* Humoren

* At han får meg til å føle meg elsket, og at jeg får lov til å være glad i ham tilbake.

* At han ikke er redd for å vise følelser, og er empatisk og omsorgsfull.

* Er engasjert og opptatt av samfunnet rundt seg.

* At han får meg til å føle meg som verdens flotteste.

 

For meg kommer utseendet ganske automatisk når det over er på plass. Altså, jeg synes kjæresten min er kjempekjekk, men han blir også veldig kjekk og flott i mine øyne fordi jeg er så innmari glad i personligheten hans. Det blir en helhet som jeg setter enorm pris på.

Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner er at mange vektlegger intligens såpass mye, om vedkommende har 85 eller 110 IQ ser jeg ikke helt hva som har noe å si.
Med 75 eller lavere i IQ sorterer man vel under "mentalt tilbakestående", så.. 85 vil være en utfordring for de fleste å takle.

Selv kunne jeg aldri vært sammen med en "dum" jente(eller ei med 180 i IQ for den saks skyld). IQ/intelligens og EQ spiller en stor rolle, jeg vil ha ei jente på stort sett samme mentale nivå, slik at vi kan konversere og diskutere lett og naturlig uten for mye hindringer og misforståelser, samt at man slipper å forklare alt og fore partneren med teskje. Da blir forholdet fort skjevt, med den ene "over" den andre. Det er jeg ikke interessert i.

Lenke til kommentar

1. Intelligens

2. Humor/utstråling

3. Trofasthet

 

På en fin 4. plass kommer nok utseende.

Jeg er så heldig at jeg har funnet dette i kjæresten min :D Alt klaffer og jeg er like forelsket nå som for 2 år siden.

 

Det værste må kanskje være en person uten intelligens eller humor. Jeg makter seriøst ikke personer uten snev av humor. Den tidligere sjefen min var slik, og jeg maktet ikke personen fra dag 1 i bedriften. Holdt samme masken uansett hva det gjaldt. Folk som er selvhøytidelig klarer jeg heller ikke. Litt selvironi og humor kommer utrolig godt med :D

 

Nå skal det sies at om det blir en overdrivelse av disse punktene kan det bli for mye.

Å aldri kunne ta seg selv litt høytidlig eller ha 150 i IQ og hele tiden har behov for å bevise dette, det er like gale.

 

Men faktisk så kommer man ingen vei uten punkt 3. etter mi mening. Det er liksom grunnmuren.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...