Gå til innhold

LCD tven er ødelagt. plis svar fort

zoliz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg heiv mobilen min i golvet og spratt opp i tven så det bli merke i tven får jeg garanti? vis ikke hva må jeg gjøre for og få garanti på den? TÅLER JO INGENTING DEN DRIDEN;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har en ekstraforsikring uten alt for mye liten tekst nederst må du nok betale selv for å fikse den skaden. Vet det finnes en del tabbeforsikringer, men de har ofte liten tekst som sier at skaden skal komme fra en "ekstern" kilde og intre plutselig.... Hva no en det betyr.

Skrevet

Selvforskyldt skade dekkes ikke av reklamasjon. Som regel dekker ikke garantien dette heller, men det kan være verdt å sjekke med vilkårene for sikkerhetskyld.

Siste utvei er å sjekke hvilke forsikringer dere har(innbo eller uhellforsikring).

Skrevet

Hvorfor kastet du mobilen i gulvet?

"Tåler jo ingenting" - Øm, jo. TVer er bare ikke lagd for å få mobiler kastet på seg. Dette får du nok ikke på garantien, nei. Hadde kanskje fått det på "idiotforsikringen", som Siba kalte det så fint. ^^,

Skrevet (endret)

Hva er galt med TVn? Sprekk i selve panelet vil ikke lønne seg å reparere. Kjøp ny.

Troll BTW?

Endret av Mixy
Skrevet

Telefonen har aldri vært bedre;) Det har kommet en sprekke på innsiden så du kan ikke se den før du skrur på tven og lager en rar lyd.

Skrevet (endret)
Telefonen har aldri vært bedre;)

Dumt at den virker. Hvis ikke kunne du jo fått en ny på garantien.

edit: sitat

Endret av dagmann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...